اولین همایش تخصصی تاب‌آوری در صنعت فولاد:سخنرانی «رئیس سازمان بورس» در همایش «تاب‌آوری در صنعت فولاد»
دکتر مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از جمله سخنرانان کلیدی اولین همایش تخصصی "تاب‌آوری در صنعت فولاد" است و با توجه به نقش ویژه صنعت فولاد در بازار سرمایه، در محور اقتصاد فولاد و بازار سرمایه به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش  چیلان ،دکتر مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از جمله سخنرانان کلیدی اولین همایش تخصصی “تاب‌آوری در صنعت فولاد” است و با توجه به نقش ویژه صنعت فولاد در بازار سرمایه، در محور اقتصاد فولاد و بازار سرمایه به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر عشقی از مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد. وی بیش از بیست سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه دارد و در گروه‌های مختلف سرمایه گذاری همانند سرمایه گذاری تدبیر ارزش، توسعه اقتصاد بین الملل آینده، گروه توسعه اقتصاد، کارگزاری بانک پاسارگاد، عضو هیات مدیره بوده است.

به گفته دکتر عشقی، صنعت فولاد حدود ۱۶ درصد از ارزش بورس اوراق بهادار را به خود اختصاص داده و تاثیر قابل توجهی بر بازار سرمایه دارد. بنابراین، لازم است آثار تصمیمات سیاستگذاران بر شرکت‌های فولادی به درستی تشریح شود. به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال حاضر، ارزش بازار شرکت‌های بورسی صنعت فولاد، حدود یک سوم ارزش دارایی های این شرکت‌ها است.

به باور رئیس سازمان بورس، یکی از دلایل اصلی رشد تولید فولاد در کشور که از دهه ۸۰ به بعد شکل گرفته، حذف نظام قیمت‌گذاری حواله‌ای است که پس از آن بورس فلزات سابق و بورس کالای فعلی شکل گرفته تا به شفافیت معاملات، قیمت‌ها و عرضه و تقاضا کمک کند…

اولین همایش تخصصی تاب‌آوری در صنعت فولاد، به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با انجمن فولاد تماس حاصل فرمایید:
تلفن دبیرخانه همایش: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱ (۰۲۱) داخلی ۴

عشقی بورس

 

2

تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۸
شناسه مطلب : 53840
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی