فولاد کاوه، حامی اقشار آسیب پذیر و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان
فولاد کاوه جنوب کیش با دریافت یک لوح سپاس از سوی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، بابت کمک‌های مادی و غیرنقدی به جامعه توانخواه و محروم تحت پوشش این سازمان حمایتی، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ،سامیه جهانشاهی با حضور در ساختمان مرکزی مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش(SKS)، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کاری و عملیاتی این مجموعه عظیم صنعتی و تولیدی با پشتوانه مجاهدت های شبانه روزی بیش از ۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در این مجتمع قرار گرفت.

وی در این نشست مشترک، به بیان سخنانی در خصوص عملکرد و خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف پرداخت و در بخش دیگری از اظهاراتش پس از اهدای لوح سپاس به مهندس سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت SKS ، اقدامات خیرخواهانه و حمایت های مادی و معنوی این شرکت موفق بورسی از جامعه تحت پوشش این سازمان حمایتی به ویژه جامعه توانخواهان را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، کاری سترگ و ستودنی با نیت خداپسندانه و انسان دوستانه توصیف کرد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از اقدامات حمایتگرانه مجتمع صنعتی SKS برای ارتقای کیفی و معیشتی تعدادی از جامعه تحت پوشش این سازمان تقدیر کرد.

شایان ذکر است، سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز در بخش دیگری از این نشست خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در قالب تعهد فرد یا سازمان نسبت به جامعه تعریف شده و پیامدهای مثبت انجام فعالیت‌های مربوط به آن‌ها به کل جامعه و محیط می‌رسد.

وی مشارکت در بهبود وضعیت جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی استان با تمرکز بر جامعه معلول و توانخواه به عنوان بخشی از نقش آفرینی این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد و گفت: مشارکت‌ همدلانه با سازمان های حامی گروه های نیازمند، عامل مهم و تأثیرگذاری در فرایند توانمندسازی محرومان جامعه محلی است که دارای درجه آسیب پذیری بالا در میان اقشار خاص جامعه هستند.

حسینی با اشاره اینکه طی دوره زمانی حدفاصل  نیمه دوم سال گذشته تا هفته پایانی شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، شرکت فولاد کاوه به جامعه بهزیستی استان کمک کرده است، تصریح کرد: سهم عمده‌ای از کمک‌های شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، مربوط به کمک نقدی،غیر نقدی و … است.

گفتنی است، در بخشی از متن این لوح سپاس که با امضای سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان رسیده، خطاب به مهندس سید عباس حسینی آمده است: « بدینوسیله از همراهی سازنده و ارزشمندی حضرتعالی با این اداره کل در امر یاری رسانی به معلولین و محرومین، تقدیر نموده؛ به رسم ادب و احترام، این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمند شما می گردد.»

2

تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲
شناسه مطلب : 54181
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی