اختصاصی چیلانافت و خیر فولاد ترکیه در هشت ماهه ۲۰۲۳ / میانگین تولید در هر ماه چقدر بود؟
ترکیه در هشت ماهه سال جاری میلادی به طور متوسط 2 میلیون و 700 هزار تن فولاد در هر ماه تولید کرد، با این حال حجم تولید آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی بود.

به گزارش  چیلان ، اینفوگرافی زیر برگرفته از وب‌سایت جی‌ام‌کِی‌سنتر و مبتنی بر داده‌های انجمن جهانی فولاد، میزان تولید فولاد ترکیه را در هشت ماهه سال جاری میلادی نشان می‌دهد.

بنا بر داده‌های اینفوگرافی، ترکیه در ماه‌های ژانویه تا اوت ۲۰۲۳، ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید کرد، این حجم از تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۱ درصد کاهش داشت.

در ماه هشتم (اوت) تولید فولاد ترکیه دو میلیون و ۷۹۰ هزار تن بود. این حجم از تولید نسبت به اوت سال ۲۰۲۲، ۳.۵ درصد و نسبت به ماه هفتم سال جاری میلادی (ژوئیه ۲۰۲۳) ۱.۶ درصد کاهش داشت.

حجم تولید به تفکیک هر ماه

در سمت راست اینفوگرافی حجم تولید فولاد در هشت ماهه سال ۲۰۲۳ به تفکیک هر ماه نمایش داده شده است، متوسط تولید فولاد ترکیه در هشت ماهه امسال میلادی نزدیک به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن در هر ماه بوده است.

ترکیه در ژانویه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن، فوریه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن، مارس ۲ میلیون و ۷۱ هزار تن، آوریل ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تن، می ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تن، ژوئن ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تن، ژوئیه ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تن و اوت چنانچه پیش‌تر اشاره شد ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تن فولاد تولید کرد.

لوگو 33

 

 

 

 

 

2

تاریخ انتشار : ۶ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 54578
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی