اینفوگرافیاستقرار فولادسازترین استان‌های چین در جوار دو دریا / آمار تولید استان‌های چین در سال جاری
داده‌های استیل‌مینت حکایت از آن دارد که هفت استان چین که بیشترین فولاد این کشور در آنها تولید می‌شود در جوار دریای زرد و دریای جنوبی چین قرار دارند.

به گزارش  چیلان ، اینفوگرافی زیر را وب‌سایت استیل‌مینت منتشر کرده و در آن هفت استانی را که بیشترین فولاد چین در آنها تولید شده معرفی کرده است. بازه زمانی آمار تولیدی هشت‌ماهه نخست سال جاری میلادی است.

نکته جالب توجه اینجاست که در میان این هفت استان فولادساز شش مورد آنها در مجاورت دریای زرد جای گرفته‌اند. دریای زرد خود در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارد. این استان‌ها هه‌بِی، جیانگ‌سو، شان‌دونگ، لیائونینگ، شان‌شی و آن‌هویی نام دارند.

استان گوانگشی نیز در جوار دریای جنوبی چین قرار گرفته است.

در هشت ماهه ژانویه تا اوت ۲۰۲۳، در هه‌بِی ۱۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن، در جیانگ‌سو ۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تن، در شان‌دونگ ۵۱ میلیون تن، در لیائونینگ ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تن، در شان‌شی ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تن، در گوانگشی ۲۷ میلیون تن و در آن‌هویی ۲۶ میلیون تن  فولاد میانی تولید شد.

کل تولید این استان‌ها به اضافه تولید دیگر استان‌های چین در این هشت ماه ۷۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشت.

ارقام سبزرنگ اینفوگرافی درصد رشد تولید هر یک از استان‌ها را در هشت ماهه سال جاری میلادی نسبت به هشت ماهه سال گذشته نشان می‌دهد. بیشتر رشد تولید سالانه در گوانگشی با ۹ درصد رشد اتفاق افتاد.

اصلی 15

 

 

 

2

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۱
شناسه مطلب : 55084
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی