عزیزمحمدی مدیر عامل آرتاویل شد
طی حکمی از سوی اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، محمدعلی عزیزمحمدی به‌عنوان مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل منصوب و جانشین حسن اصغرزاده شد.

به گزارش    چیلان   ، محمدحسین قائمی راد، معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ضمن تقدیر از زحمات حسن اصغرزاده، روند پیشرفت پروژه در دست احداث این شرکت را مثبت ارزیابی نموده و بیان کرد: طرح احداث واحد احیا مستقیم شرکت الماس آرتاویل یکی از پروژه‌های چهل‌وهشتگانه پیشرانان پیشرفت ایران است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و تاکنون روند پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: تلاشها و زحمات مهندس اصغرزاده در پیشبرد اهداف شرکت قابل تقدیر است و قطعا از توان و تجربه ایشان در سایر شرکتها و پروژه های هلدینگ استفاده خواهیم کرد. با توجه به اینکه مهندس عزیزمحمدی در زمان تصدی مدیرعاملی شرکت ایریتک به‌عنوان یکی از سهامداران این پروژه، آشنایی کاملی با روند اجرای این پروژه یافته‌اند و تجربیات و سوابق اجرایی خوبی در صنعت و همچنین در استان اردبیل داشته‌اند، امیدواریم که روند رو به جلوی این پروژه با قدرت و جدیت بیشتری ادامه یابد.

جج

2

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۲
شناسه مطلب : 55420
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی