گزارش امید بخش چادرملو به سهامدار عمده
در پایان بازدید ۲ روزه سرپرست و مدیران ارشد شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از مجتمع های معدنی و صنعتی و در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران شرکت چادرملو گزارشی از روند فعالیت ها و طرح ها و برنامه های توسعه شرکت در زنجیره فولاد ارائه گردید.

به گزارش  چیلان ، در این نشست، مدیر عامل چادرملو با یاد آوری تمامی محدودیت ها ی ناشی از الزامات مصرف انرژی در سال جدید گفت: خوشبختانه در شش ماهه اول امسال با تلاش و اعمال مدیریت هدفمند، حاشیه سود قابل قبولی را محقق کرده ایم که در بین شرکت های هم ردیف برجسته است .

مهندس امیرعلی طاهر زاده افزود: همه سعی مجموعه بزرگ چادرملو، افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی برای حفظ و ایجاد ارزش افزوده سرمایه های شرکت و ارتقائ جایگاه کچاد در بازار سرمایه است.

معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو نیز طی گزارش مبسوطی به بررسی و مقایسه عملکرد شرکت از جنبه های مختلف، طی سال ۱۴۰۱ و امسال پرداخت و گفت: عملکرد شرکت در قیاس با برنامه های اعلامی در تولید و سود آوری بیانگر کارنامه قابل قبول شرکت در ۶ ماهه نخست امسال است. وی افزود با توجه به طرح های توسعه امیدواریم برنامه افزایش سرمایه شرکت را با حمایت سهامداران عملیاتی کنیم.

براساس همین گزارش در ادامه این نشست، دکتر حسین فهیمی سرپرست گروه مدیریت سرمایه گذاری امید ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ چادرملو گفت: در هر گوشه ای از این مجموعه معدنی و صنعتی خلاقیت و نوآوری و انگیزه کار و تلاش مشاهده می شود و این مایه مباهات است که چنین شرکتی پویا و ارزشمند در اقتصاد کشور، نقش موثر ایفا می نماید و باید به کادر مدیریتی این شرکت افتخار آفرین تبریک گفت .

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد یکی از ۱۰ شرکتها برتر بازار سرمایه محسوب می گردد.

photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۰۴ ۰۹ ۲۷ ۵۶

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
شناسه مطلب : 56075
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی