نسبت به شش ماهه اول سال گذشته رقم خورد/ رشد ۴ درصدی تولید ذوب آهن اصفهان در بخش کوره بلند
بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی تولید چدن و نسبت به نرم مصوب نیز رشد ۷ درصدی را محقق نموده است.

به گزارش  چیلان ،بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی تولید چدن و نسبت به نرم مصوب نیز رشد ۷ درصدی را محقق نموده است. در خصوص کم و کیف این تولید با همایون صمیمی مدیر بخش کوره بلند شرکت گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

همایون صمیمی مدیر بخش کوره بلند ذوب آهن اصفهان گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید تحت عنوان ” مهار تورم، رشد تولید” ، این بخش سال جاری را با افزایش چشمگیر تولید چدن آغاز کرد.

وی افزود : تولید کوره بلند یک ۲۷۳۵۹۱تن ، کوره بلند دو ۵۹۲۶۷۵ تن وکوره بلند سه ۶۸۴۰۸۹ تن و در مجموع ۱۵۵۲۳۵۵ تن چدن در شش ماهه اول سال جاری تولید شده است که نسبت به شش ماهه اول سال گذشته رشد ۴ درصدی و نسبت به نرم مصوب نیز رشد ۷ درصدی را نشان می دهد. همچنین در سال جاری میزان تولید شمش چدن ریزی ۱۰۰۹۳۹ تن بود که نسبت به نرم مصوب ۳۷ درصد بیشتر می باشد.

مدیر بخش کوره بلند کوره بلند ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : با وجود افزایش تولید چدن، تنها  ۴۵۹۳۱۱ تن سرباره تولید شده که نسبت به سال گذشته ۶/۹ درصد کمتر بوده است.

همایون صمیمی بیان کرد : این موفقیت ها ثمره به کاری حداکثر توان تولید در قسمت های مختلف اعم از تولید ، تعمیرکاران و همچنین همکاری بخش های مختلف کارخانه می باشد که با وجود چالش های تامین کمی و کیفی مواد اولیه و جذب چدن محقق شده است و انشاا… با  برطرف شدن این  مشکلات از تولید ۳ میلیون تن عبور می کنیم و رکوردهای جدیدی ثبت می گردد.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸
شناسه مطلب : 56107
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی