ثبت ۴ رکورد تولیدی بخش احیا فولاد خوزستان در آبان ماه ۱۴۰۲
مهران پاک بین سرپرست معاونت بهره‌برداری فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: با افتخار اعلام می‌دارم در آبان ماه ۱۴۰۲ فولادمردان توانستند به رکوردهای جدیدی در بخش احیا دست پیدا کنند.

به گزارش  چیلان ،مهران پاک بین سرپرست معاونت بهره‌برداری فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: با افتخار اعلام می‌دارم در آبان ماه ۱۴۰۲ فولادمردان توانستند به رکوردهای جدیدی در بخش احیا دست پیدا کنند.

ی ادامه داد: موفقیت ها به همین جا ختم نمی شود، رکورد تولید در کل بخش احیا نیز با تولید ۳۶۶ هزار و چهارصد و پنجاه و شش تُن آهن اسفنجی ارتقا یافت؛ رکورد قبلی این بخش به میزان ۳۵۶ هزار و ششصد و یک تُن بود.
پاک بین در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از کارکنان و مسئولان بخش احیا اظهار داشت: نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در کنار برنامه‌ریزی مدون، عوامل موثر در بدست آمدن رکوردهای تولیدی بخش احیا به شمار می رود. شایان ذکر است کسب رکوردهای احیاء بدون همراهی و همپایی لحظه به لحظه همکاران بخش مواد اولیه به منظور ارسال گندله با کیفیت امکان‌پذیر نبود. از همه همکاران تشکر می کنم و امیدوارم با کمک خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکاران در آینده بتوانیم رکوردهای تولیدی در سایر بخش های شرکت فولاد خوزستان رقم بزنیم.

2

تاریخ انتشار : ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱
شناسه مطلب : 56633
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی