هم اکنون در حال برگزاری است:گردهمایی فعالان بازار سرمایه با مدیران شرکت فولاد خوزستان
فولاد خوزستان از اصلی‌ترین بازیگران صنعت فولاد کشور بوده که در سالیان گذشته همواره به‌عنوان یکی از بنیادی‌های بازار سرمایه شناخته شده و در پرتفوی بسیاری از هلدینگ های سرمایه‌گذاری مشاهده می‌شود. خبر خوب برای سهامداران #فخوز آن است که اخیرا کادر مدیریتی اطلاعیه تکمیل کارخانه زمزم شماره ۳ را روانه سایت کدال کرده است؛ کارخانه‌ای به ظرفیت تولید ۱/۷۶ میلیون تن آهن اسفنجی در سال. لذا از این پس، آهن اسفنجی مورد نیاز در تولید شمش فولاد در شرکت تولید شده و دیگر نیازی به خرید این محصول نیست.

به گزارش  چیلان ، فولاد خوزستان از اصلی‌ترین بازیگران صنعت فولاد کشور بوده که در سالیان گذشته همواره به‌عنوان یکی از بنیادی‌های بازار سرمایه شناخته شده و در پرتفوی بسیاری از هلدینگ های سرمایه‌گذاری مشاهده می‌شود. خبر خوب برای سهامداران #فخوز آن است که اخیرا کادر مدیریتی اطلاعیه تکمیل کارخانه زمزم شماره ۳ را روانه سایت کدال کرده است؛ کارخانه‌ای به ظرفیت تولید ۱/۷۶ میلیون تن آهن اسفنجی در سال. لذا از این پس، آهن اسفنجی مورد نیاز در تولید شمش فولاد در شرکت تولید شده و دیگر نیازی به خرید این محصول نیست.

بنابراین می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین سرفصل‌های خروجی نقدی (هزینه خرید آهن اسفنجی به عنوان ماده اولیه) که نوعی هزینه غیرقابل کنترل برای مدیریت بود، به هزینه قابل کنترل تبدیل شده که این رویداد مثبت، تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر اصلی‌ترین نسبت‌های سودآوری بیزینس یعنی حاشیه سود ناخالص، عملیاتی و خالص خواهد داشت، به خصوص آنکه صورت.های مالی شرکت گویای تخصص بالای تیم مدیریتی در کنترل بهینه هزینه‌های تولیدی است.

خوزستان

2

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
شناسه مطلب : 57366
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی