آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای شرکت فولادآلیاژی ایران
شركت فولادآلياژي ايران در نظر دارد" تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارفرما " را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد .     

شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد” تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارفرما ” را براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید .

متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند بمنظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولادآلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – بخش خرید و تامین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ براساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه ( یزد/ جاده کنارگذریزد-کرمان/ نرسیده به پایانه باربری/ کیلومتر۲۴جاده فولاد آلیاژی ) تحویل نمایند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ لغایت  ۱۷ بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی با آقای ضیایی (شماره تماسهای  ۰۳۵۳۱۲۲۲۴۲۰- ۰۹۱۳۳۵۶۸۶۷۲) و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای فلاح (شماره تماسهای  ۰۳۵۳۱۲۲۲۶۴۶- ۰۹۱۳۲۵۶۰۳۵۹ ) تماس حاصل نمایند.

مناقسه

2

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹
شناسه مطلب : 57665
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی