سعدی خبر داد:خط سوم نورد البرز غرب در آستانه بهره برداری است/ تولید میلگرد کلاف و آهن اسفنجی در گروه فولادی البرز غرب
احمد سعدی، مدیرعامل گروه فولادی البرز غرب در گفت‌ وگو با چیلان خبر داد: در کنار مجتمع فولاد البرز غرب خط‌‌های نورد توسعه داده شد. خط یک نورد جهت تولید نبشی و ناودانی و تیرآهن حدود 12 سال است که راه‌اندازی گردیده است. خط دوم نورد مقاطع سنگین سال گذشته راه اندازی گردید و خط سوم جهت تولید میلگرد کلاف تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  چیلان ، احمد سعدی، مدیرعامل گروه فولادی البرز غرب در گفت‌ وگو با  چیلان  خبر داد: در کنار مجتمع فولاد البرز غرب خط‌‌های نورد توسعه داده شد. خط یک نورد جهت تولید نبشی و ناودانی و تیرآهن حدود ۱۲ سال است که راه‌اندازی گردیده است. خط دوم نورد مقاطع سنگین سال گذشته راه اندازی گردید و خط سوم جهت تولید میلگرد کلاف تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

سعدی به خبرنگار  چیلان  گفت: جهت تکمیل زنجیره‌ ارزش در گروه فولادی البرز غرب، فاز نخست گروه فولادی پاک البرز ایرانیان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و تولید کنسانتره، گندله،آهن اسفنجی و یک واحد ذوب آلیاژی، تولید ورق های خاص و همچنین انواع فروآلیاژها پیش بینی شده که تمام اقدامات زیرساختی آن انجام گرفته است.

وی افزود: در این راستا قرارداد تامین برق و گاز و امور مهندسی با شرکت‌های مربوطه نیز منعقد شده و امیدوار هستیم با تولید آهن اسفنجی به میزان ۲ میلیون تن در سال، مواد اولیه مورد نیاز هر سه کارخانه مجتمع فولاد البرز ناب آرش و البرز غرب و ذوب آلیاژی را بتوانیم تامین کنیم.

مشروح این مصاحبه را در شماره ۱۱۲ نشریه  چیلان  بخوانید.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸
شناسه مطلب : 58097
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی