در سومین همایش بین‌المللی و هفتمین همایش ملی مواد، متالورژی و معدن؛ شرکت فولاد خوزستان، شرکت برتر استان شد
حمیدرضا فلاح، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از فولاد و معادن استان خوزستان به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان نام برد و افزود: ایران جزو کشورهای مهم تولید فولاد در جهان است و امیدواریم بتوانیم با همکاری علمی با جامعه دانشگاهی ظرفیت‌های این حوزه را افزایش دهیم.

به گزارش  چیلان ،حمیدرضا فلاح، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از فولاد و معادن استان خوزستان به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان نام برد و افزود: ایران جزو کشورهای مهم تولید فولاد در جهان است و امیدواریم بتوانیم با همکاری علمی با جامعه دانشگاهی ظرفیت‌های این حوزه را افزایش دهیم.

سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مواد، متالورژی و معدن، چهارشنبه ۱۸ بهمن به میزبانی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در تالار همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

کامران طاهر مدیر تحقیقات، تکنولوژی و فن‌آوری شرکت فولاد خوزستان گفت: در سومین همایش بین المللی متالورژی و معدن شرکت فولاد خوزستان به دلیل فعالیت‌های پژوهشی موثر و سیستماتیک به عنوان شرکت برتر تحقیق و توسعه استان شناخته شده و لوح تقدیر دریافت نمود.

وی افزود: در همایش یاد شده ۲۰۰ مقاله ارائه شد که از این تعداد، ۱۵۰ مقاله پذیرفته و ۱۲ مقاله حضوری و باقی مقالات به صورت پوستر ارائه شد.

طاهر در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری همایش یاد شده، گردهمایی متخصصان و پژوهشگران این حوزه در استان خوزستان و تبادل تجربیات و اندوخته‌های علمی، بین‌المللی و ملی بود.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
شناسه مطلب : 58806
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی