مشاهده کنید:همکاری اروپایی ماد و آریا در بومی سازی ترانس های فروآلیاژ
مرتضی مقدمی، معاونت فنی و مهندسی گروه گسترش سرمایه گذاری بیت المللی ارزش در گفتگو با چیلان:سیاست هلدینگ ارزش، به کارگیری حداکثر توانمندی داخلی در طرح های توسعه ای خود است. در همین راستا با همکاری شرکت ترانسفورماتور کوره آریا موفق شدیم برای اولین بار در کشور ترانس های مورد نیاز صنعت فرو آلیاژ را با انتقال تکنولوژی در سطح استانداردهای اروپایی بومی سازی کنیم.

به گزارش  چیلان ،مرتضی مقدمی، معاونت فنی و مهندسی گروه گسترش سرمایه گذاری بیت المللی ارزش در گفتگو با  چیلان :سیاست هلدینگ ارزش، به کارگیری حداکثر توانمندی داخلی در طرح های توسعه ای خود است. در همین راستا با همکاری شرکت ترانسفورماتور کوره آریا موفق شدیم برای اولین بار در کشور ترانس های مورد نیاز صنعت فرو آلیاژ را با انتقال تکنولوژی در سطح استانداردهای اروپایی بومی سازی کنیم.

امیدواریم این حرکتی که در مسیر بومی سازی شروع کرده ایم، توسط بقیه شرکت هایی که نیاز به ترانس های مشابه دارند، تکمیل شود.

در شرکت فروآلیاژ ماد از زیر مجموعه های هلدینگ ارزش، در قالب ۵ فاز توسعه ای، مجموعاً ۱۰۰ هزار تن فروسیلیس ۷۵ درصد، فروکروم پرکربن و فروسیلیکومنگنز تولید خواهد شد که فاز اول آن بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

با افزوده شدن ۲.۵ میلیون تن ظرفیت گندله سازی در فاز دوم فولاد مادکوش، تولید گندله این شرکت به ۵ میلیون تن می رسد.

در راستای تکمیل زنجیره فولاد، ۳.۴ میلیون تن ظرفیت تولید آهن اسفنجی در ۲ فاز در فولاد مادکوش ایجاد می شود که امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱
شناسه مطلب : 58984
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی