تصویب افزایش سرمایه ۱۶۰ درصدی وکغدیر
مجمع فوق‌العاده شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (وکغدیر) با حضور بیش از ۹۱درصدی صاحبان سهام و به منظور تصويب افزایش سرمایه امروز برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، در این مجمع افزایش سرمایه شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر از مبلغ ۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار میلیون ریال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیون ریال معادل ۱۶۰۰۷ درصد از محل سود انباشته تصویب شد.

مجمع اعلام کرد چشم انداز این شرکت در حوزه آهن اسفنجی تا پایان سال ۱۴۰۴ رسیدن به ۱۱۹ درصد از سهم بازار است. در حوزه فولاد اکنون این هلدینگ حدود ۷ درصد از تولید کل کشور را انجام می دهد.

دکتر سید ابوتراب فاضل مدیر عامل و کغدیر گفت :با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان ، عملیات آب رسانی به نی ریز انجام شده است.همچنین یک قرار داد خورشیدی ۲ مگاواتی هم با همکاری هلدینگ انرژی غدیر امضا شده است.

مهم‌ترین نکات مطرح شده در این مجمع:

سود این مجموعه از سال ١٣٩٩ تا سال ۱۴۰۲، رشد ۱۸ برابری داشته است.

وکغدیر در نظر دارد طی چند سال آینده ۳۱درصد از سهم فولاد کشور را در اختیار داشته باشد.

تا سال ۱۴۰۴ این هلدینگ ۱۸درصد سهم بازار طلا را در اختیار خواهد داشت همچنین مزایده طلای خونیک را با ۵۰۰هزار تن برنده شدیم.

در ونزوئلا برای در اختیار گرفتن معادن طلا تفاهمنامه‌هایی را امضا کردیم.

به دلیل محدودیت انرژی سال گذشته ۵۰ هزار تن تولید از دست رفته در مجموعه فولاد آلیاژی و امسال هم احتمالاً ۱۰۰هزار تن تولید از دست رفته خواهیم داشت.

با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان ، عملیات آب رسانی به مجموعه فولاد نی ریز انجام شده است.

واحد گندله‌سازی بهاباد راه‌اندازی شده است و حتماً از اول مهرماه همه گندله غدیر اردکان را از بهاباد تأمین خواهیم کرد.

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
شناسه مطلب : 61593
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی