گفت‌وگوی تصویری چیلان با مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر؛ بخش دوم۴ زیرمجموعه‌ «وغدیر» به‌زودی در بورس درج نماد می‌شوند​/ پروژه یزد یکِ «فولاژ» تا آخر بهار ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد
دکتر سیدابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در گفت‌وگو با چیلان خبر داد که این هلدینگ که زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (#وغدیر) است به زودی و در تیرماه در بورس درج نماد می‌شود. دکتر فاضل همچنین گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر نیز در تیرماه در بورس درج نماد می‌شود. فولاد شاهرود که زیرمجموعه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان است نیز به زودی بورسی خواهد شد و پس از آن، شرکت فولاد غدیر نی‌ریز که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر است نیز بورسی می‌شود.

دکتر سیدابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در گفت‌وگو با  چیلان  خبر داد که این هلدینگ که زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (#وغدیر) است به زودی و در تیرماه در بورس درج نماد می‌شود. دکتر فاضل همچنین گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر نیز در تیرماه در بورس درج نماد می‌شود. فولاد شاهرود که زیرمجموعه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان است نیز به زودی بورسی خواهد شد و پس از آن، شرکت فولاد غدیر نی‌ریز که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر است نیز بورسی می‌شود.

بخش اول گفت‌وگوی تصویری  چیلان  با مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر: مجبوریم ائتلاف‌های بزرگ صنعتی در حوزه فولاد تشکیل دهیم

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر همچنین خبر داد که پروژه یزد یک شرکت فولاد آلیاژی ایران (#فولاژ) با ظرفیت ۷۰۰ هزار تن شمش که قابلیت تولید تا ۸۵۰ هزار تن را نیز دارد تا آخر بهار سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶
شناسه مطلب : 36695
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی