انتصاب مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو؛مدیر مجتمع صنعتی چادرملو تغییر کرد/ دکتر ضیایی معارفه شد
صبح امروز، یکشنبه 14 مردادماه با حضور معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو دکتر مجید ضیایی به سمت معاون تولید و بهره برداری و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو منصوب و جایگزین مهندس مهدی حسین‌پور شد.

به گزارش  چیلان ، در مراسمی که صبح امروز، یکشنبه ۱۴ مردادماه با حضور معاونین و مدیران شرکت در سالن اجتماعات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه مهندس مهدی حسین‌پور، معاون تولید و بهره برداری و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، دکتر مجید ضیایی معرفی و به این سمت منصوب شد.

مهندس امیرعلی طاهر زاده، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ابتدای این مراسم گفت: مجموعه چادرملو به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره در دو رکن تولید و توسعه اقدام و گامهای بلندی نیز برداشته است.

وی افزود: یکی از مجموعه های مهم چادرملو مجتمع صنعتی است که واحدهای زنجیره پایین دستی فولاد در آن مستقر و دارای جایگاه و نقش اساسی در فعالیت های زنجیره فولاد شرکت است. طی ۲ سال اخیر با تلاش تمام کارکنان، رکوردهای قابل توجهی در تولید این واحدها به ثبت رسیده که از بدو فعالیت آنها بی سابقه بوده است. این موفقیت در سایه تلاش و ممارست مدیران متخصص و متعهد و کارگران سخت کوش محقق گردیده است و قدردان این تلاش ها هستیم.

مهندس طاهرزاده ضمن تقدیر از مهندس حسین‌پور و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان، برای دکتر ضیایی نیز که دارای سابقه طولانی و موثر در صنایع معدنی کشور هستند آرزوی موفقیت و تداوم روند رو به رشد تولید با ایجاد همگرایی و هم افزایی در بین تمامی ارکان مرتبط با شرکت را کرد.

دکتر مجید ضیایی از مدیران صنعت کشور و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی است که پیش از این مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر بوده است. از مهمترین سوابق مدیریتی او می توان به عضویت در هیئت‌مدیره شرکت صنایع بسته‌بندی پگاه و پگاه گلپایگان، معاونت خرید شرکت فولاد کاوه جنوب، مدیرعاملی شرکت فولاد شرق کاوه، مدیرعاملی شرکت شیشه‌سازی مینا و مدیرعاملی شرکت زمزم کرمان اشاره کرد.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
شناسه مطلب : 61694
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی