خبر چیلان تایید شد:«ناصر» مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی بنیاد مستضعفان شد + عکس
به گزارش چیلان، طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، مجید ناصر به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس منصوب شد.

به گزارش  چیلان ، طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، مجید ناصر به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس منصوب شد.

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است:
برادر عزیز جناب آقای مهندس مجید ناصر
سلام علیکم
بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس» منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.
توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
حسین دهقان

به گزارش بنیاد مستضعفان، مجید ناصر متولد ۱۳۴۴ است و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسانده و مدرک خود در مقطع کارشناسی ارشد MBA را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.
او بیش از ۳۲ سال سابقه حضور در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، صنایع مرتبط با معادن، فولاد، بخش‌های مختلف مهندسی و فنی، صنایع پتروشیمیایی، پالایشگاهی، پتروشیمی و نفت و همچنین مدیریت کلان در حوزه‌های مرتبط با بازرگانی را دارا است. وی پیش از این ریاست هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی اصفهان را عهده دار بوده است.
به گزارش  چیلان ، ناصر جایگزین «هاشم نظام آبادی» شده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
شناسه مطلب : 57632
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی