دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌ها توسط فولاد کاوه جنوب کیش
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین حضور خود در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران، موفق به اخذ تقدیرنامه سه ستاره گردید.

به گزارش  چیلان ، دکتر جواد حاتمی مدیرعامل SKS در این خصوص گفت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش همواره در پی بهبود مستمر فرآیندها و توسعه تعالی سازمانی است. وی ادامه داد: از این رو شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای نخستین‌بار با‌هدف ایجاد ارتباط با شرکت‌های هم‌گروه و متخصصین مربوطه، تبادل تجربیات و ارتقا سطح دانش‌سازمانی، محک‌زدن و تعیین جایگاه واحد‌های نگهداری‌وتعمیرات شرکت در قیاس با شرکت‌های سرآمد این حوزه، در این جایزه ملی شرکت نمود و با اتمام ارزیابی و اعلام نتایج این دوره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره این جایزه ملی گردید.

دکتر حاتمی اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه با آگاهی کامل نسبت به اهمیت و ضرورت نگهداری صحیح علمی و برنامه‌ریزی‌شده و اثر مستقیم نگهداشت بر ارتقا بهره‌وری، کاهش هزینه‌های مستقیم تولید و افزایش قابلیت اطمینان و سودآوری سازمان در این ارزیابی شرکت نمود؛ لذا این جایزه آغاز فصلی جدید در توسعه و تعالی سازمانی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهد بود. مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش اضافه کرد: رویکرد SKS از حضور در ارزیابی‌ها و جوایز ملی و بین المللی ایجاد یک رویکرد نهادینه و یک مسیر و راه برای ارتقا بهره‌وری از منظر توسعه و تعالی سازمانی است.

ks23672 24657461151 1728471855

2

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
شناسه مطلب : 63121
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی