درخشش خوارزمی در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳
بیست و ششمین دوره سمپوزیوم فولاد، آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد. این نمایشگاه با حضور شرکت های فولادی، تامین کنندگان مواد اولیه و سایر صنایع مرتبط با فولاد کشور و با مشارکت حدود 120 شرکت داخلی و خارجی در جزیره زیبای کیش به مدت سه روز میزبان بازدید کنندگان و متخصصین و دست اندرکاران حوزه فولاد کشور بود.

به گزارش  چیلان ،شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی کاتالیست ها و جاذب های مورد نیاز صنعت عظیم فولاد کشور، با تمرکز بر «کاتالیست ارتقاء یافته فعال ریفرمینگ احیاء مستقیم» که برای نخستین بار توسط این شرکت تولید، بارگذاری و مورد بهره برداری قرار گرفته است و نیز «راهکار های هوش مصنوعی در صنعت فولاد» در این سمپوزیوم حضور پررنگی داشت. همچنین در طی برگزاری این سمپوزیوم، رونمایی از نخستین نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی در واحد های احیاء مستقیم که در مجتمع فولاد شادگان در حال اجراست و به زودی به بهره برداری خواهد رسید، با حضور مدیران عامل دو مجموعه و بزرگان صنعت فولاد کشور انجام شد.

این رویداد در حالی به پایان رسید که شرکت گسترش فناوری خوارزمی تندیس و لوح تقدیر غرفه برتر و حامی سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ را دریافت نمود. مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد با حضور مدیران عامل شرکت های بزرگ فولادی و هیات مدیره انجمن آهن و فولاد برگزار شد و در خلال آن برترین شرکت کنندگان در نمایشگاه معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

خوارزمی 1

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
شناسه مطلب : 63422
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی