در شماره اسفند ماه نشریه چیلان خواهید خواند:اراده مصمم فولاد آلیاژی ایران برای تولید شمش ویژه ریل
فولاد آلیاژی مصمم است تا تولید شمش ویژه ریل را انجام دهد و این موضوع چه درصورت تمایل راه آهن به خرید و چه عدم تمایل آن انجام می شود چراکه به هر حال بازار صادراتی این محصول را خواهیم یافت.

ابراهیم قدیریان، مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در جدیدترین شماره نشریه  چیلان ، آخرین روند تولید و فروش محصولات فولاد آلیاژی را تشریح می کند. به گفته وی “فولاد آلیاژی مصمم است تا تولید شمش ویژه ریل را انجام دهد و این موضوع چه درصورت تمایل راه آهن به خرید و چه عدم تمایل آن انجام می شود چراکه به هر حال بازار صادراتی این محصول را خواهیم یافت.”

قدیریان با انتقاد از رویکرد شرکت راه آهن به خبرنگار  چیلان  گفت : معتقدم اگر پول برای واردات ریل وجود دارد خب چرا این پول به تولیدکننده داخلی داده نشود که تولید رونق گرفته و زنجیره ارزش شکل بگیرد؟

به گفته قدیریان، فولاد آلیاژی مصمم به افزایش صادرات محصولات بوده و به دنبال آن است با بروز کردن سطح تکنولوژی، به سطوح جهانی دست پیدا کند.

به گزارش  چیلان ، در این گفتگوی تخصصی روند توسعه فازهای جدید فولاد آلیاژی و مشکلات و موانع موجود در این راه را از ایشان جویا شدیم. قدیریان با پاسخ به این پرسش ها درباره مسائل و مشکلات صادرات فولاد کشور و چشم انداز صنعت فولاد ایران در سال ۹۶ و موضوعات خواندنی دیگری به گفت و گو با خبرنگار ما پرداختند که از شما دعوت می شود در شماره جدید این گفت و گوی خواندنی را مطالعه بفرمایید.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳
شناسه مطلب : 10951
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی