چایچی در گفت‌وگو با چیلان:فولاد آلیاژی ایران، یک شرکت فولاد مینیاتوری است
مهندس علیرضا چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با چیلان گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌عنوان یک صنعت استراتژیک، جایگاهی کاملاً متمایز بین شرکت‌های فولادی کشور دارد. در واقع، شرکت فولاد آلیاژی ایران، یک شرکت فولاد مینیاتوری است که با امکانات نرم‌افزاری و مغزافزاری خود، نیازهای بسیاری از صنایع مادر و تخصصی کشور را تأمین می‌کند.

یه گزارش  چیلان ، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با  چیلان  جایگاه خاص و استراتژیک این شرکت در میان صنایع فولاد کشور را تشریح کرد.

مهندس چایچی گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌عنوان یک صنعت استراتژیک، جایگاهی کاملاً متمایز بین شرکت‌های فولادی کشور دارد. در واقع، شرکت فولاد آلیاژی ایران، یک شرکت فولاد مینیاتوری است که با امکانات نرم‌افزاری و مغزافزاری خود، نیازهای بسیاری از صنایع مادر و تخصصی کشور را تأمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران خاطرنشان ساخت: این شرکت با دانش فنی و تکنولوژی پیشرفته خود، با تجهیزات خاص و ویژه‌اش و با نیروهای ماهر و متخصص‌اش، یک شرکت صاحب سبک و دارای برند قدرتمند است.

فولاد آلیاژی؛ تأمین کننده نیاز ۱۶ صنعت مادر

وی ادامه داد: مولفه‌های ذکرشده باعث شده تا شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌عنوان یک صنعت استراتژیک بالغ بر ۲ هزار سایز و گرید محصول تولید کند. این محصولات نیازهای بالغ بر ۱۶ صنعت مادر و تخصصی را تأمین می‌کنند. صنایع خاص و مهمی همچون خودروسازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی و ماشین‌آلات و ادوات صنعتی و صنایع مفتولی و پیچ و مهره از محصولات تولیدی در این شرکت تغذیه می‌کنند.

افزایش سرمایه فولاد آلیاژی ایران از محل سود انباشته

مهندس چایچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  چیلان  تصریح کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت تأمین منابع مالی اجرای طرح توسعه یزد یک، برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته را کلید زده است و با این طرح، سرمایه شرکت از ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۴۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در پایان توضیح داد: این افزایش سرمایه تماماً از محل سود انباشته است و نیاز به آورده نقدی سهامداران نیست.

خوشبختانه شرکت فولاد آلیاژی ایران جایگاه خوبی نیز در بازار سرمایه دارد و سرمایه‌گذاران نسبت به جایگاه استراتژیک این شرکت، آگاهی و شناخت دارند. افزایش سرمایه فولاد آلیاژی ایران به پیش‌برد پروژه بزرگ یزد یک، که ظرفیتی نزدیک به ۷۲۰ هزار تن در سال دارد، کمک می‌کند و امیدواریم تا قبل از پایان سال ۱۴۰۱، این پروژه به بهره‌برداری برسد.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
شناسه مطلب : 40367
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی