دومین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران برگزار می شود:دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد از برگزاری دومین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: بحمدالله پس از برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره آموزشی در انجمن و رضایت 80 درصدی شرکت کنندگان، دومین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران تحت عنوان " دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک" در روزهای سه شنبه 11 مهر ماه تا پنج شنبه 13 مهرماه سال جاری به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

سید رسول خلیفه سلطانی اضافه کرد: مباحث آموزشی این دوره هم برای کارخانجات نورد مقاطع طویل (میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی) قابل بهره برداری است و هم برای کارخانجات نورد مقاطع تخت مفید است و سعی می شود در این دوره مباحثی همچون فرآیند پیش گرم فولاد و کوره های پیش گرم، انواع قفسه های نورد در مقاطع طویل و تخت، انواع غلتک های نورد و مشکلات احتمالی در این زمینه، اصول طراحی کالیبر غلتک در قفسه های نورد و … به طور کاربردی آموزش داده شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد مخاطبین این دوره را مدیران و کارشناسان خطوط نورد گرم فولاد شامل مقاطع طویل و تخت و همچنین کارگاه های کالیبراسیون غلتک دانست و اظهار داشت: مدرس این دوره یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین متخصصان حوزه نورد است که بیش از ۴۰ سال سابقه اجرایی، فنی و مدیریتی در کارخانجات نوردی کشور دارد که به همین منظور علاوه بر آموزش هایی که ارائه خواهند داد، جلسه پرسش و پاسخ فنی نیز برای این دوره در نظر گرفته شده است.

سید محمد رضا دانشگر، مدیر آکادمی ملی فولاد نیز در خصوص جزئیات این دوره به  چیلان  گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و کارشناسان واحدهای نورد گرم و تراش غلتک است تا از این طریق بتوان به اهداف بزرگتری همچون کاهش ضایعات تولید، افزایش بازدهی خطوط نورد و همچنین افزایش بهره وری غلتک های نورد دست پیدا کنیم.

دانشگر خاطر نشان کرد: همچون دوره قبل، در این دوره نیز برای اعضای اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد، ۵۰ درصد و برای اعضای وابسته آن ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین در پایان دوره، آزمون کتبی برگزار می شود و در صورت احراز نمره قبولی، گواهینامه معتبر برای شرکت کنندگان صادر می شود. ضمنا با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده برای حفظ کارآیی و بازدهی دوره آموزشی، حداکثر ۲۵ نفر در این دوره ثبت نام خواهند شد. لذا از کارخانجات نوردی که علاقمند به حضور مدیران و کارشناسان مرتبط خود در این دوره هستند، تقاضا داریم ضمن تماس با دفتر انجمن، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

photo 2017 09 16 11 57 19

2

تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
شناسه مطلب : 14457
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی