تصویب یک فوریت طرح تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به یک فوریت طرح اصلاح بند هـ تبصره هفت قانون بودجه سال 1396 کل کشور رای مثبت دادند تا در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور تسریع شود.

به گزارش  چیلان  نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه یک فوریت طرح اصلاح بند هـ تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۳۹۶ برای تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد را با ۱۳۳ رای موافق، ۳۵ رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجمع ۲۲۵ نماینده حاضر تصویب کردند.

پیش از این، دو فوریت این طرح به رای گذاشته شد که نمایندگان با ۱۳۳ رای موافق، ۴۰ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر با آن مخالفت کردند.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس یکی از طراحان این طرح در این زمینه گفت: در بودجه ۱۳۹۶ منبع مالی کافی برای پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور پیش بینی نشده و این طرح برای پرکردن این خلا ارایه شده است که موافقت رییس مجلس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد را دارد.

وی افزود: بازنشستگان از سر ناچاری دور هم جمع شده و خواهان دریافت حق و حقوقشان هستند، حمایت امروز از بازنشستگان موجب دلگرمی شاغلان برای نگاه مثبت به دوران بازنشستگی شان می شود.

وی ادامه داد: ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور منتظر حمایت مجلس هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین با در اولویت قرار گرفتن طرح بررسی اصلاح تبصره ب ماده ۳۵ قانون برنامه ششم توسعه با ۱۴۴ رای موافق، ۱۸ رای مخالف و هفت رای ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر موافقت کردند

2

تاریخ انتشار : ۳ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
منبع : خبرگزاری ایرنا
شناسه مطلب : 15895
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی