کارگران صدر فولاد خرم آباد خواستار بازگشایی کارخانه و پرداخت حقوق معوقه خود شدند
حدود 30 تن از کارگران کارخانه صدر فولاد خرم آباد با حضور در مقابل استانداری لرستان خواستار بازگشایی کارخانه و پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش  چیلان ، این کارگران عنوان کردند: مسئولان تاکنون هیچگونه اقدامی برای رفع مشکلات کارخانه انجام نداده اند.

کارخانه صدر فولاد خرم آباد به‌ مساحت ۳۵ هکتار سالانه ۶۰۰ هزار تن میلگردهای فولادی تولید می ‌کرد که طی یکسال اخیر همانند سایر کارخانه های استان با مشکلاتی مواجه شده است.

علی آشتاب مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفت: کارخانه صدر فولاد خرم آباد با ۱۸۰ نیرو به دلیل برخی مشکلات و ضعف در مدیریت از یک سال قبل تعطیل شده است.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اقدامات لازم در خصوص رسیدگی به دعاوی کارگری را انجام داده و بیمه بیکاری کارگرانی که مراجعه و طرح دعوا داشته اند، برقرار شده است.

آشتاب گفت: هم اکنون کارگران خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود هستند که با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر واگذاری مدیریت این کارخانه این قول داده شده که پس از استقرار مدیریت جدید تا اواخر خرداد ماه به خواسته های آنها رسیدگی و مطالبات آنها پرداخت شود.

وی افزود: استاندار نیز پیگیری های لازم در خصوص رفع مشکلات این کارخانه را داشته و قرار شده است؛ در خرداد ماه شرکت جدیدی مدیریت کارخانه را در اختیار گیرد وفعال سازی آن به صورت جدی دنبال می شود.

2

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
منبع : ایرنا
شناسه مطلب : 18150
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی