چیلان از آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد گزارش می دهد:رشد ۲۸ درصدی مصرف ظاهری فولاد میانی/ محصولات فولادی همچنان با افت مصرف مواجه اند/ مصرف آهن اسفنجی به ۲۱ میلیون تن رسید
انجمن تولیدکنندگان فولاد گزارش داده که در 10 ماهه اول امسال بالغ بر 16 میلیون و 734 هزار تن فولاد میانی و 16 میلیون تن محصولات فولادی در کشور مصرف شده است.

به گزارش  چیلان ، براساس اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تا پایان دی ۹۷ مصرف ظاهری فولاد میانی ۱۶ میلیون و ۷۳۴ هزار تن بوده که رشد ۲۸ درصدی داشته است در حالی که مصرف ظاهری محصولات فولادی با افت ۶ درصدی به ۱۶ میلیون و ۵۷ هزار تن رسیده است.

مصرف ظاهری بیلت و بلوم در مدت مذکور ۹ میلیون و ۲۲۵ هزار تن بوده که رشد ۳۲ درصدی داشته و مصرف ظاهری اسلب با افزایش ۲۴ درصدی به ۶ میلیون و ۷۰ هزار تن رسیده است.

براساس این گزارش دلیل کاهش ۶ درصدی مصرف ظاهری محصولات فولادی افت ۶ درصدی مصرف در تمامی محصولات به غیر از میلگرد بوده است. افت مصرف ورق گرم که بیشترین مصرف را در میان محصولات فولادی در داخل کشور داشته ۶ درصد اعلام شده و مصرف آن به ۶ میلیون و ۳۰۶ هزار تن رسیده است. مصرف ظاهری میلگرد با رشد ۵ درصدی ۵ میلیون و ۵۶ هزار تن شده و مصرف ورق سرد با افت ۸ درصدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار تن رسیده است.

مصرف ظاهری ورق پوششدار با ۲۱ درصد کاهش، یک میلیون و ۲۲۷ هزار تن بوده و ۶۵۳ هزار تن تیرآهن نیز در کشور مصرف شده است.

مصرف ظاهری آهن اسفنجی در ۱۰ ماهه امسال با ۱۹ درصد رشد از ۱۷ میلیون و ۹۷۳ هزار تن به ۲۱ میلیون و ۴۶۱ هزار تن رسیده است.

2 2 54

2

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
شناسه مطلب : 24160
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی