انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گزارش آماری 6 ماهه 98 را منتشر کرد:رشد ۶ درصدی تولید فولاد ایران در نیمه اول سال ۹۸ + دانلود آمار ۶ ماهه
گزارش آماری 6 ماهه 98 که توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران منتشر شده از رشد 6 درصدی تولید فولاد میانی و عبور از مرز 13 میلیون تن حکایت دارد. تولید مقاطع طویل فولادی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 9 درصد و تولید مقاطع تخت 7 درصد رشد داشته که برآیند آن رشد 8 درصدی در تولید محصولات فولادی را رقم زده است. تولید آهن اسفنجی نیز از رشد 10 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش  چیلان ، تولید شمش فولادی کشور در نیمه نخست سال جاری با ۱۳ درصد رشد به ۷.۶ میلیون تن رسیده است. در همین مدت تولید اسلب فولادی شاهد کاهش ۳ درصدی تولید بوده و باعث شده نرخ رشد فولاد ایران در ۶ ماهه ۹۸ به ۶ درصد برسد.
گزارش آماری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در بخش محصولات فولادی نیز از تولید ۴.۹ میلیون تن مقاطع طویل و ۵.۲ میلیون تن مقاطع تخت فولادی در نیمه اول سال جاری حکایت دارد. بر اساس این گزارش، تولید آهن اسفنجی نیز با ۱۰ درصد رشد از ۱۴ میلیون تن عبور کرده است.

بررسی های  چیلان  از گزارش ۶ ماهه تولید فولاد کشور در سال جاری نشان دهنده این است که بیشترین نرخ رشد تولید مربوط به تیرآهن با ۱۹ درصد بوده و بعد از آن ورق پوشش دار با ۱۴ درصد و بیلت و بلوم با ۱۳ درصد رشد تولید قرار دارند. بیشترین رشد از لحاظ حجم تولید در نیمه نخست سال جاری نیز متعلق به آهن اسفنجی است که حدود ۱.۲ میلیون تن بیشتر از ۶ ماهه ۹۷ است.

آمار 6 ماهه 98 تولید فولاد

جداول آماری و نمودارهای تحلیلی فولاد ایران را در کانال تریبون فولاد با هشتک # چیلان _گراف بخوانید.

2

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸
شناسه مطلب : 28216
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی