مدیر عامل مجموعه آهن آنلاین در گفت و گو با چیلان تشریح کرد:ویژگی سیستم های جدید مشتری مدار در بازار آهن چیست؟
بهراد منتظری، مدیر عامل آهن آنلاین با بیان اینکه آهن آنلاین در سیستم زنجیره فولاد یک لایه قبل از مصرف کننده است، گفت: همواره تمام تلاش خودمان را کرده ایم که برای رضایت مصرف کننده و کاهش قیمت، شفاف باشیم و برای اولین بار با ارائه لیست قیمت شفاف از کالاهای فولادی در راه حذف واسطه های نوسانگیر در بازار قدم برداشتیم.

به گزارش  چیلان ، منتظری ادامه داد: ده سال قبل ما یک استارت آپ بودیم ولی در شرایط کنونی جا افتاده ایم و خوشبختانه ۱۰ تا ۱۲ سیستم مشابه ما شروع به کار کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه سیاست و رسالت ما این است که اعتبارمان را از مصرف کننده بگیریم، افزود: هر بیزنسی که بخواهد به میدان بیاید و مانند ما کار کند باید اعتبارش را از مصرف کننده بگیرد. وقتی این کار را انجام دهد شفافیت ایجاد می شود و از این طریق واسطه های انبارکن و نوسانگیر در قیمت ها از بین می رود.

منتظری تصریح کرد: سیستمی که در گذشته وجود داشت اعتبارش را از پول و رانت می گرفت ولی در حال حاضر در این سیستم جدید مشتری مداری پایه ای ترین اصل برای فعالیت است. سیستم قبلی دیگر جوابگو نیست، ضعف اصلی این سیستم ایجاد واسطه های اشتباه و غیرضروری است. وقتی یک سیستم درست کار کند می تواند آدم اشتباه را متوقف کند. در نتیجه در سیستم جدید اشخاص مهم نیستند، خود سیستم مهم است، و رسالت اصلی چنین سیستمی مصرف کننده است. ما نباید از مصرف کننده فاصله بگیریم، چون ما اعتبارمان را از مشتری می گیریم.

مدیر عامل مجموعه آهن آنلاین با بیان اینکه وب سایت ما یک واسطه بین فروشنده و مصرف کننده است، گفت: مهمترین موضوع ما تخصص ماست. همه افرادی که برای ما کار می کنند در کار خود تخصص و تحصیلات عالی دانشگاهی دارند. کار ما شبیه دیجی کالا است. قیمت کالا را می گیریم و به مصرف کننده عرضه می کنیم. ما به مشتری هایمان تخصص می فروشیم. قیمت گذاری ها را بر اساس تخصص و دقیق تعیین می کنیم. چون ما مرجع هستیم باید در قیمت گذاری ها دقت کنیم و حواسمان باشد که نظم بازار را به هم نریزیم. اشتباه در قیمت گذاری باعث می شود مشتری به ما پشت کند و این برای ما خوشایند نیست.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
شناسه مطلب : 28239
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی