مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان خبر داد:کتاب فولاد تمیز منتشر شد
کتاب تولید فولاد تمیز؛ از آهن اسفنجی تا تختال با همکاری صنعت و دانشگاه و به همت فولاد هرمزگان تدوین شده است و همزمان با برگزاری اولین همایش ملی ریخته‌گری مداوم رونمایی مي شود.

رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در گفت و گو با  چیلان  از رونمایی “کتاب تولید فولاد تمیز؛ از آهن اسفنجی تا تختال” توسط شرکت فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: کارهای اولیه و نگارش کتاب فولاد تمیز با همکاری صنعت و دانشگاه به پایان رسیده و برای چاپ آن اقدام شده است که همزمان با برگزاری اولین همایش ملی ریخته‌گری مداوم رونمایی می شود.
وی افزود: کتاب فولاد تمیز در ۸ فصل تدوین شده است و بزودی به جامعه فولاد کشور عرضه می شود.
وی توضیح داد: معمولا ناخالصی باعث می شود که محصول نهایی کیفیت کمتری داشته باشد و کیفیت تولید تحت تاثیر قرار بگیرد بنابراین فولاد تمیز جایگاه برجسته پیدا می کند و به فولادی گفته می‌شود که ناخالصی کمتری داشته باشد.  وی افزود: در این کتاب به تکنیک هایی جهت تولید فولاد با کیفیت بالا اشاره شده است.
صفریان در این گفت و گو به رویکرد پژوهشی این شرکت فولادی اشاره کرد و گفت: فولاد هرمزگان در فعالیت های پژوهشی و علمی اقدامات بسیار مناسبی را انجام داده و اخیرا هم در هفته پژوهش به عنوان سازمان برتر در حوزه پژوهشی در استان هرمزگان برگزیده شده است.

بیشتر بخوانید:
برگزاری اولین کنفرانس تخصصی ریخته‌گری مداوم فولاد توسط شرکت فولاد هرمزگان

2

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
شناسه مطلب : 29265
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی