برگزاری ده ها کارگاه آموزشی رایگان در دومین جشنواره ملی فولاد
دکتر سبحانی از "ده ها کارگاه آموزشی رایگان" در دومین جشنواره ملی فولاد خبر داد.

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه یکی از نمودهای کیفی دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزاری ده ها کارگاه های تخصصی در طول ۴ روز برگزاری جشنواره و نمایشگاه است، گفت: موضوع عمده این کارگاه ها، ارائه دستاوردهای جدید، ایده ها نو و توانمندی های داخلی در زنجیره فولاد است که با نکات کاربردی برای شرکت کنندگان همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در نخستین دوره جشنواره که سال گذشته برگزار شد، ۳۰ کارگاه آموزشی با مشارکت تولیدکنندگان و تأمین کنندگان زنجیره فولاد در سالن های برج میلاد برگزار شد که در دوره جاری علاوه بر افزایش تعداد کارگاه ها، کیفیت محتوای آنها نیز ارتقا خواهد داشت و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این کارگاه ها (در سالن مجاور نمایشگاه بومی سازی) استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی از این کارگاه ها توسط شرکت های دانش بنیان و برای اولین بار در کشور برگزار می شود.

چگونگی بهره مندی رایگان از ده ها کارگاه تخصصی؟

به گزارش دبیرخانه دومین جشنواره ملی فولاد، حضور در هر یک از کارگاه ها مستلزم ثبت نام در جشنواره از طریق سایت events.steeliran.org و دریافت کارت مربوطه است. بنابراین شرکت کنندگان در جشنواره ملی فولاد می توانند از همه کارگاه ها به صورت رایگان استفاده کنند.

لازم به یادآوری است که”دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین پایدار از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.

2

تاریخ انتشار : ۸ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
شناسه مطلب : 29508
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی