گزارش روز چیلان از معاملات نمادهای فولادی و سنگ آهنی بازار سهامصف‌نشینی مطلق در سهام فولادی و سنگ آهنی/ بازگشایی رویایی کچاد و کگل/ روز جهش خیره‌کننده شاخص کل بورس
امروز شنبه ششم اردیبهشت روز سرور دسته‌جمعی سهامداران بود. اکثریت نمادهای بازار سهام، در صف خرید قفل بودند و شاخص کل بورس حدود ۲۸ هزار واحد رشد کرد. تمام سهم‌های فولادی و سنگ آهنی نیز با صف خریدهای نسبتاً سنگین به معاملات خود پایان دادند.

به گزارش  چیلان ، امروز شاخص کل بورس تهران حدود ۲۸ هزار واحد رشد کرد و تا آستانه ارتفاع ۷۷۰ هزار واحدی بالا رفت. بدین ترتیب بورس تهران با صف‌نشینی تقریباً دسته جمعی نمادها، قله تاریخی جدیدی را فتح کرد.

نمادهای فولادی و سنگ آهنی امروز یکپارچه با صف خرید به معاملات خود پایان دادند. سهام دو غول سنگ آهنی گل گهر و چادر ملو (نمادهای کگل و کچاد) که به خاطر رشد بی‌وقفه بیش از ۵۰ درصدی، بسته شده بود، امروز بازگشایی شد و این دو نماد در بازگشایی باشکوه خود، رشد بیش از ۱۰ درصدی را تجربه کردند. انتظار می‌رود سه نماد کاوه، فولاد و هرمز نیز در این هفته، بازگشایی باشکوهی داشته باشند. امروز، کگل و کچاد، به ترتیب دومین و سومین سهمی بودند که بر رشد شاخص کل بورس، بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

برای این که بدانید در بورس چه خبر است، کافی است به این نکته دقت کنید که امروز در بورس تهران تنها ۱۱ نماد منفی وجود داشت. این یعنی تب خرید سهام، جامعه را فراگرفته و این تب شدید، رکوردهای جدیدی را در بازار بورس رقم زده است. وزیر اقتصاد امروز گفته است: «تنها راه نجات اقتصاد کشور، بازار سرمایه است. بازار سرمایه انتخاب مردم است و با افزایش ابزارها و عرضه اولیه به این انتخاب پاسخ خواهیم داد». با این حمایت‌ها، رشد بازار بورس همچنان ادامه خواهد داشت.

امروز ارزش کل معاملات بورس و فرابورس، بیش از ۸۷۰۰ میلیارد تومان بود.

جدول زیر که تغییرات قیمتی نمادهای فولادی و سنگ آهنی در روز جاری را نشان می‌دهد، ببینید:

معاملات نماد فولادی بورس

2

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲
شناسه مطلب : 31075
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی