گزارش چیلان از بررسی صورت‌های مالی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در سال 1401از رشد ۶۸ درصدی سرمایه گذاری ها تا جهش ۲۵۹ درصدی سود خالص تجلی فقط در یک سال
بررسی صورت‌های مالی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در سال 1401 حکایت از آن دارد که این شرکت سال پرسودی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش  چیلان ، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در جایگاه نخستین شرکت پروژه‌محور بازار سرمایه، صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را در کدال منتشر کرد.

براساس داده‌های منتشر شده در این سامانه سود خالص تجلی در سال ۱۴۰۱ به ۶۹۱ میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۵۹ درصد رشد داشت.

همچنین میزان سرمایه‌گذاری بلندمدت تجلی در پایان سال ۱۴۰۱، ۴۶۴۹ میلیارد تومان اعلام شد و این شرکت رشد ۶۸ درصدی را در مقایسه با سال ۱۴۰۰ تجربه کرد. میزان سرمایه گذاری تجلی در پایان سال ۱۴۰۰، ۲۷۷۳ میلیارد تومان بود.

۴۷۷۳ میلیارد تومان تعهدات سرمایه‌ای تجلی

به گزارش  چیلان ، تعهدات سرمایه‌ای تجلی برای افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه آن و پیشبرد پروژه‌ها، ۴۷۷۳ میلیارد تومان است و بخش بزرگی از این تعهدات در نیمه دوم سال جاری از طریق افزایش سرمایه از آورده نقدی تامین خواهد شد.

در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱، سرمایه‌گذاری ۵۴.۲ درصدی در ساخت محصولات فلزی، سرمایه‌گذاری ۲۵.۸۱ درصدی در استخراج کانه‌های فلزی و سرمایه‌گذاری ۷.۹۴ درصدی در فلزات اساسی بالاترین میزان سرمایه‌گذاری‌ها در گروه صنعت را  برای شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات دربرگرفته بودند.

رشد ۲۵۷ درصدی در درآمد عملیاتی فرابورس

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه اسمی ۶.۲ هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد. انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماه سال مالی ۱۴۰۱ این شرکت نشان می‌دهد که این شرکت در دوره یادشده ۷۴۳ میلیارد تومان درآمد عملیاتی حاصل کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۵۷ درصدی برخوردار شده است.

بررسی عملکرد حسابرسی نشده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ نیز گویای این است که تجلی در این دوره بیش از ۱.۱ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی تلفیقی، ۷۳۰.۳ میلیارد تومان سود خالص تلفیقی و ۱۱۷ ریال سود تلفیقی برای هر سهم محقق کرد. این ارقام نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۲۱۳، ۳۰۹ و ۳۱۸ درصدی را به ثبت رسانده اند.

2

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۷
شناسه مطلب : 50302
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی