رکوردشکنی در فولاد خراسان برای دومین ماه متوالی
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از دستیابی به رکورد جدید تولید در کارخانه گندله‌سازی این شرکت برای دومین ماه متوالی خبر داد. کسری غفوری اظهار داشت: کارخانه گندله‌سازی مجتمع فولاد خراسان، با ثبت رکورد ماهانه ۱۹۰۱۳۶ تن تولید گندله در خرداد ماه، رکورد قبلی خود در اردیبهشت را ۹۴۶۸ تن ارتقا داد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، کسری غفوری در تشریح این موفقیت گفت: شرکت مجتمع فولاد خراسان مصمم تر از همیشه برنامه «جهش تولید» را در دستور کار خود قرار داده و با تلاش و هم افزایی همه کارکنان ستادی، فنی، پشتیبانی، تامین و… این واژه را در عمل تفسیر می کند.
وی ادامه داد: کارکنان پرتلاش کارخانه گندله سازی مجتمع، در حالی که در ماه اردیبهشت، بالاترین میزان تولید خود را از زمان شروع به کار این کار خانه در سال ۱۳۹۷ کسب کرده بودند، خردادماه امسال یک بار دیگر توانستند با وجود مشکلات و محدودیت های ناشی از تحریم ها، برای دومین بار و در فاصله یک ماه رکورد جدیدی را در تولید گندله به ثبت برسانند.
غفوری افزود: این کارخانه با ثبت رکورد ماهانه ۱۹۰۱۳۶ تن تولید گندله در خرداد ماه، رکورد قبلی خود در اردیبهشت را که ۱۸۰۶۶۸ تن بوده، ۹۴۶۸ تن ارتقا داده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان این شرکت، ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید بیش از پیش شاهد ثبت رکوردهای جدید و اخبار موفقیت آمیز شرکت فولاد خراسان در بخش های مختلف باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۱ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۵
شناسه مطلب : 31841
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی