اختصاصی چیلان؛«مهندس نوریان» از ریاست هیات مدیره چادرملو استعفا کرد/ «مهندس کشاورز» جایگزین «نوریان» می‌شود
مهندس محمود نوریان از ریاست هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو استعفا کرد. شنیده‌های چیلان از منابع موثق حاکی از این است که مهندس اسدالله کشاورز، جانشین نوریان در ترکیب هیات مدیره چادرملو خواهد شد.

به گزارش  چیلان ، مهندس محمود نوریان از ریاست هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو استعفا کرد. شنیده‌های  چیلان  از منابع موثق حاکی از این است که مهندس اسدالله کشاورز، جانشین نوریان در ترکیب هیات مدیره چادرملو خواهد شد. مهندس اسدالله کشاورز مدیرکلی دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه دارد.

محمود نوریان که حدود ۱۶ سال مدیرعاملی چادرملو را برعهده داشت، در اسفند سال ۹۸، از مدیرعاملی این شرکت استعفا کرد و حالا در شهریور ۹۹ از ریاست هیات مدیره این شرکت کناره‌گیری کرده است. در دوره مدیریت نوریان، چادرملو به یک مجتمع عظیم صنعتی و معدنی در کشور تبدیل شد.

مهندس محمود نوریان از مرداد ما سال ۱۳۸۳ هدایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را در حالی بدست گرفت که این شرکت تنها با ۳ خط تولید در معدن چادرملو اقدام به تولید چهار و نیم میلیون تن کنسانتره سنگ آهن می نمود. وی از بدو ورود با نگرش توسعه بخشی در فعالیت های شرکت و با همراهی هیات مدیره و مدیران مجموعه علاوه بر احداث و راه اندازی ۲ خط تولید جدید کنسانتره ، راندمان تولید ۵ خط فرآوری را  از هفت و نیم میلون تن به ۱۰ و نیم میلیون تن افزایش داد. در عین حال سنگ بنای مجتمع عظیم صنعتی چادرملو در ۲۵ کیلومتری اردکان یزد نیز گذاشته شد . با ساخت و راه اندازی کارخانه گندله سازی چادرملو  از آن پس بخشی از کنسانتره تولیدی شرکت برای تولید ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندله آهن به این واحد صنعتی منتقل می گردد. با ترسیم چشم انداز روشن‌تر برای این واحد معدنی و صنعتی با هدف تکمیل زنجیره تولید فولاد، چادرملو با مشارکت در ۲ طرح فولادی اقدام به راه اندازی واحد آهن اسفنجی و کارخانه شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع هر یک با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال و واحد تولید آهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال به توسعه طرح های خود در مجتمع صنعتی ادامه داد. در ادامه نیز کارخانه شمش فولادی چادرملو با ظرفیت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزارتن و واحد احیای مستقیم چادرملو با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۵۵۰ هزارتن آهن اسفنجی ساخت و به بهره برداری رسید.

2

تاریخ انتشار : ۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸
شناسه مطلب : 32594
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی