بومی‌سازی شبیه‌ساز رانندگی دامپتراک، حوادث در معادن را کاهش می‌دهد
خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو در آیین افتتاح بومی‌سازی و ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپتراک اظهار داشت: ورود شبیه‌ساز رانندگی دامپتراک به معادن، جامعه معدنی را وارد مرحله جدیدی می کند. بخش قابل توجهی از حوادث معادن روباز مربوط به حوادث ترافیکی است که با ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپتراک، این حوادث کاهش خواهد یافت.

به گزارش  چیلان ، خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو در آیین افتتاح بومی‌سازی و ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپتراک گفت: به رغم افزایش ۳۰ درصدی تولید معدنی در سال ۹۸، حوادث معدنی رشد بسیار پایینی (کمتر از ۵ درصد) داشته است. استراتژی ما در ایمیدرو تکیه بر ساخت داخل است چرا که در کشور محکوم به بومی سازی و ساخت تکنولوژی هستیم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از حوادث معادن روباز مربوط به حوادث ترافیکی است که با ساخت پروژه مذکور، نقش زیادی در کاهش این حوادث خواهیم داشت و ضریب تکرار و شدت حوادث را به حداقل رساند

غریب پور گفت: ایمیدرو توجه و تمرکز خود را به حفظ منابع انسانی به عنوان باارزش ترین منابع سازمانی و حفظ ماشین آلات معدنی کشور متمرکز کرده است. هدف ما به صفر رساندن حوادث معدنی است.

وی عنوان کرد: در بخش اکتشاف، برنامه ما حفاری یک میلیون متری است و بر استخراج حداقل ۱۶۰ میلیون تنی سنگ آهن، تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد و ۲ میلیون تنی کنسانتره مس تمرکز داریم.

2

تاریخ انتشار : ۱ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
شناسه مطلب : 32909
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی