سعید بزرگی خبر داد:به زودی اتفاقات ویژه‌ای در صبا فولاد خلیج فارس رقم خواهد خورد
سعید بزرگی، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اظهار داشت: تمامی ارکان شرکت صبا فولاد خلیج فارس با هماهنگی کامل، برای افزایش تولید و ثبت رکودهای ویژه کمر همت بسته‌اند و به زودی در سال جاری شاهد اتفاقات ویژه‌ای در تولید محصولات این شرکت خواهیم بود.

به گزارش  چیلان ، سعید بزرگی در جلسه شورای هماهنگی و راهبردی مدیران این شرکت با اشاره به لزوم جهش تولید و تأکید مقام معظم رهبری بر این مهم در سال جاری خاطرنشان ساخت: اگر جهش تولید مدنظر و مورد تصور در واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی به ثمر بنشیند، قطعا شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در سطوح بومی و ملی خواهیم بود.

جهش تولید راه برون‌رفت از مشکلات

سعید بزرگی جهش تولید را راهکاری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: افزایش تولید بر روی تمامی شاخصه‌های اقتصاد از جمله افزایش اشتغال، امنیت شغلی و کاهش بیکاری، جلوگیری از تعدیل نیرو و همچنین در حمایت از تولید داخلی تأثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مسأله جهش تولید مردم باید بتوانند افزایش تولید را در زندگی خود احساس کنند و معاش آن‌ها وضعیت بهتری پیدا کند، خاطرنشان کرد: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری، تولید داخلی مایه افتخار ملی است و با جهش تولید در یک جامعه اعتماد به نفس مردم آن جامعه افزایش پیدا می‌کند و به نوعی خوداتکایی در آن‌ها رشد می‌کند و مفهوم «ما می‌توانیم» برای آن‌ها نمود عینی پیدا می‌کند و از آن پس نگاه‌شان به کشورهای دیگر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه در شرایط تحریم، جهش تولید نیاز اصلی کشور است، اظهار داشت: در حوزه تحریم‌ها، جهش تولید و پیشروی در مسیر اقتصادی خود نوعی ایستادگی در برابر دشمن و فشارهای اقتصادی است و در واقع جهش تولید از اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند و از لحاظ سیاسی تأثیر بسزایی در فرایند سیاسی کشور نیز بر جای می‌گذارد.

موانع تولید باید برطرف شود

بزرگی رفع موانع تولید را در راستای جهش تولید الزامی دانست و گفت: به منظور افزایش تولید، باید همه مدیران دولتی و غیردولتی و بخش‌های مختلف اقتصادی کشور دست به دست هم داده و به دنبال رفع موانع موجود در مسیر تولید باشند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر تأکید مقام معظم رهبری، در شرکت صبا فولاد خلیج فارس، جهش تولید در دستور کار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در تمامی ارکان شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای افزایش تولید و ثبت رکودهای ویژه در تولید کمر همت بسته‌ایم و با عنایت خداوند متعال در سال جاری و به زودی شاهد اتفاقات ویژه‌ای در تولید محصولات شرکت صبا فولاد خلیج فارس خواهیم بود.

تنها مجموعه تولیدکننده بریکت گرم در کشور

مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: از آن‌جایی که شرکت صبا فولاد خلیج فارس تنها مجموعه تولیدکننده بریکت گرم در کشور می‌باشد و این محصول منحصر بفرد صادراتی را تولید می‌کند، قطعا با افزایش و جهش تولید در شرکت صبا فولاد خلیج فارس، این شرکت سهم خود را در اقتصاد کشور به خوبی ایفا خواهد نمود.

بزرگی با اشاره به اینکه شرکت صبا فولاد خلیج فارس در اصل متعلق به بازنشستگان عزیر کشوری می‌باشد، اظهار داشت: جهش تولید در شرکت صبا فولاد خلیج فارس علاوه بر تأثیرات گسترده‌ اقتصادی و سیاسی می‌تواند کسب درآمد و تحقق اهداف و چشم اندازهای مالی و خدمات گسترده‌ای را برای بازنشستگان کشور به همراه داشته باشد، که این امر هدف مورد تاکید مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری است که همواره بر این امر اصرار و تاکید دارند.

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
شناسه مطلب : 33332
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی