رئیس انجمن فولاد خبر داد:چالش برق زنجیره فولاد در سمینار تخصصی بررسی می‌شود
سمینار تخصصی «چالش برق در زنجیره فولاد» ۱۴ شهریور به‌صورت حضوری- مجازی برگزار می‌شود. دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این سمینار تخصصی، آگاه‌سازی فعالان صنایع فولادی و معدنی نسبت به سرمایه‌گذاری در صنعت برق و تبیین چشم انداز، چالش‌ها و راهکارهای تامین پایدار برق برای تولید شرکت‌های زنجیره فولاد است.

سمینار تخصصی «چالش برق در زنجیره فولاد» ۱۴ شهریور به‌صورت حضوری-مجازی برگزار می‌شود. دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این سمینار تخصصی، آگاه‌سازی فعالان صنایع فولادی و معدنی نسبت به سرمایه‌گذاری در صنعت برق و تبیین چشم انداز، چالش‌ها و راهکارهای تامین پایدار برق برای تولید شرکت‌های زنجیره فولاد است.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مورد موضوع اصلی سمینار تخصصی «چالش برق در زنجیره فولاد» گفت: در این سمینار ابعاد مختلف تأمین پایدار برق تولیدکنندگان زنجیره فولاد و برون رفت از وضعیت فعلی بررسی می‌شود و حضور معاونین وزارت صمت و نیرو و مدیران شرکت‌های فولادی و معدنی در کنار انجمن ها و سندیکاهای تخصصی حوزه برق و انرژی، کمک می‌کند تا راهکارهای اجرایی جهت مدیریت بحران‌های آتی در تأمین برق صنایع فولادی و معدنی تدوین و به دولت سیزدهم ارائه شود.

گفتنی است در این سمینار تخصصی که در روز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، نمایندگانی از وزارت صمت، وزارت نیرو، ایمیدرو، توانیر، انجمن فولاد، سندیکای صنعت برق، سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق، انجمن شرکت های خدمات انرژی و شرکت‌های زنجیره فولاد حضور دارند.

سمینار برق 2

2

تاریخ انتشار : ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
شناسه مطلب : 37496
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی