پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن
بهرام سبحانی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن گفت: دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت عرض تبریک و دستمریزاد داشته باشیم خدمت تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود تمام مشکلات و نابه‌سامانی‌های موجود در فضای کسب و کار همچنان پر خروش و خستگی‌ناپذیر طی طریق می‌کنند و راه را برای آینده‌ای پرامید هموار می‌سازند.

دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت عرض تبریک و دستمریزاد داشته باشیم خدمت تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود تمام مشکلات و نابه‌سامانی‌های موجود در فضای کسب و کار همچنان پر خروش و خستگی‌ناپذیر طی طریق می‌کنند و راه را برای آینده‌ای پرامید هموار می‌سازند.

در چنین شرایطی انتظار می‌رود دولتمردان و قانون‌گذاران نیز با عنایت به نقش پررنگ معدن و صنایع معدنی در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری، با اتخاذ تدابیر منطقی تسهیلگر، مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی را بیش از پیش هموار سازند.

به یقین با تلاش فعالین معدن و صنایع معدنی می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش بزرگ در راستای سیاست رهایی از اقتصاد تک محصولی و جایگزینی آن به جای نفت باشیم. همچنین با توجه به مزیت‌های نسبی کشور از جمله برق، گاز و نیروی جوان قطعا این بخش می‌تواند نقشی اساسی در صادرات و ارزآوری کشور ایفا کند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران این حوزه تبریک عرض کرده و امیدوارم با حمایت مسئولین محترم شاهد رشد پایدار تولید و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی کشور به ویژه صنعت استراتژیک فولاد باشیم.

بهرام سبحانی

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

2

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
شناسه مطلب : 51154
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی