رئیس انجمن فولاد در گفتگو با شبکه خبر صدا و سیما:مدیریت محدودیت‌های تامین برق صنایع به استان‌ها واگذار شود/ نحوه اعمال محدودیت برقی برای هر کارخانه باید متناسب با تکنولوژی تولید آن باشد
دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر صدا و سیما اظهار داشت: در قالب محدودیت‌های اعمال‌شده توسط وزارت نیرو، در برخی از موارد میزان برق تخصیص‌یافته حتی نمی‌تواند برای آماده‌به‌کارنگهداشتن خط تولید تا رسیدن به ساعات غیرپیک و افزایش برق تخصیص‌یافته به خط تولید مناسب باشد. مدیریت محدودیت‌های برق باید به استان‌ها واگذار شود تا این محدودیت‌ها بر اساس شرایط واحدهای تولیدی و تکنولوژی تولید آن‌ها اعمال شود.

به گزارش  چیلان ، دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر صدا و سیما اظهار داشت: در قالب محدودیت‌های اعمال‌شده توسط وزارت نیرو، در برخی از موارد میزان برق تخصیص‌یافته حتی نمی‌تواند برای آماده‌به‌کارنگهداشتن خط تولید تا رسیدن به ساعات غیرپیک و افزایش برق تخصیص‌یافته به خط تولید مناسب باشد. مدیریت محدودیت‌های برق باید به استان‌ها واگذار شود تا این محدودیت‌ها بر اساس شرایط واحدهای تولیدی و تکنولوژی تولید آن‌ها اعمال شود.

ویدئوی زیر را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
شناسه مطلب : 42618
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی