مدیرعامل شرکت یگانه اندیش صنعت خبر داد:مذاکره با تامین کنندگان معتبر جهانی برای حضور در بازار فولاد ایران
با رفع برخی از محدودیت ها و تحریم های بین المللی در عرصه تجارت و تامین مواد اولیه استراتژیک و حیاتی صنعت فولاد، می‌توان برنامه مدونی تهیه کرد و در این راستا با تامین کنندگان معتبر جهانی به منظور عقد قرارداد همکاری بلندمدت مذاکره کرد. یگانه اندیش صنعت ازجمله شرکت هایی است که در این راستا گام برداشته است. در ادامه گفت و گوی چیلان با مدیرعامل این شرکت را خواهید خواند:

به گزارش  چیلان ، امیر خدابنده مدیر عامل شرکت یگانه اندیش صنعت در مصاحبه با  چیلان  گفته “تلاش داریم تا همراه با تولیدکنندگان فولادی کشور در جهت رسیدن به افق چشم انداز ۱۴۰۴ صنعت فولاد و دستیابی به تولید ۵۵ میلیون تنی کشور گام برداریم.”

شرکت یگانه اندیش صنعت به عنوان یکی از شرکت های هلدینگ “یگانه اندیش سرمایه” با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فلزی کشور فعالیت می کند. در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از مورداعتمادترین و معتبرترین شرکت‌های کشور شناخته می شود که در حوزه تامین نیازهای صنایع مادر کشور ایران فعال می باشد. این شرکت در طول فعالیت خود با بهره گیری از پرسنل و کارشناسان مجرب و هدف گذاری کیفی، موفق به ارائه خدماتی گسترده در سطحی عالی به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع مهم کشور شده است و  هم اکنون نیز در حال توسعه فعالیت های خود در بخش های تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع آلومینیوم، سرب، روی و صنعت ترانسفورماتور کشور است.

مدیرعامل این شرکت بازرگانی خبرنگار  چیلان  گفت: با توجه به رفع برخی از محدودیت ها و تحریم های بین المللی در عرصه تجارت و تامین مواد اولیه استراتژیک و حیاتی صنعت فولاد، یگانه اندیش برنامه مدونی تهیه کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا با تامین کنندگان معتبر جهانی در حال مذاکره بوده و  آماده عقد قرارداد برای همکاری های بلندمدت با آنها هستیم.

وی در ادامه افزود: همچنین شرکت یگانه اندیش صنعت این آمادگی را دارد تا با همکاری با تولیدکنندگان داخلی در امر صادرات و  واردات در جهت بسط و گسترش فعالیت های آنان بکوشد.

ایشان با اشاره به رکود حاکم بر بازار خاطرنشان کرد: در شرایط رکود، رقابت نزدیک‌تری میان شرکت های تولیدکننده کشور برقرار است. در شرایطی که گردش مالی پایین تولید کنندگان باعث شده تا تمایل به پرداخت های مدت دار و تهاتر بیش تر شود، شرکت یگانه اندیش صنعت اما توان مالیِ بالا، بخشیده است که چنین فرصت های بیشتری در بازار فراهم می‌آورد. انبار قوی و مجهز به منظور رفع نیاز فوری تولیدکنندگان به مواد اولیه و ارتباط مستقیم میان مصرف کننده و تولید کننده از مزیت های شرکت یگانه اندیش صنعت نسبت به سایر رقبا است.

گستره فعالیت

خدابنده در خصوص فعالیت های شرکت یگانه اندیش صنعت گفت: این شرکت تامین کننده انواع فروآلیاژها، الکترود گرافیتی، زغال سنگ، کک متالوژی و کنسانتره سنگ آهن  -که مورد نیاز کارخانجات ذوب است- می‌باشد. از دیگر موادی که یگانه اندیش صنعت تامین‌کننده آن است می‌توان به فروسیلیس، فرومنگنز( پر، متوسط و کم کربن)، فروسیلیکون منگنز و  … اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر تمرکز شرکت در بخش فولاد و تامین مواد اولیه فولادی نظیر فروآلیاژها، CPC، گندله، ورق هسته و الکترود گرافیتی است.

قابلیت ها

وی در خصوص ویژگی های این شرکت بازرگانی و تجاری گفت: ارایه تضمین به شرکت های داخلی و داشتن دفاتر کاری در کشورهای دبی و چین، نظارت بر روی کیفیت، بازرسی فراوان و وجود نمایندگان فنی، همچنین بازرسی مستقیم در کشورهای دبی و چین، تحویل به انعطاف پذیری در ارایه قیمت از دیگر قابلیت های منحصر بفرد این شرکت بازرگانی می باشد.

سوابق همکاری

مدیرعامل این واحد بازرگانی درباره عمده ترین مشتریان شرکت یگانه اندیش صنعت اظهار داشت: شرکت های فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد ویان، فولاد خزر، فولاد آلیاژی ایران، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب و دیگر واحدهای فولادسازی در سراسر کشور از شرکت هایی هستند که با آنها همکاری داشته ایم.

خدابنده در پایان گفت: یگانه اندیش صنعت تلاش دارد تا همراه با تولیدکنندگان فولادی کشور در جهت رسیدن به افق چشم انداز ۱۴۰۴ صنعت فولاد و دستیابی به تولید ۵۵ میلیون تنی کشور گام بردارد.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
شناسه مطلب : 10807
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی