به دستور سازمان تامین اجتماعی:حق مستمری و بیمه جانباختگان حادثه فولاد بویراحمد برقرار شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی با بازماندگان حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار، مدیرکل تامین اجتماعی استان از برقراری حق مستمری و بیمه جانباختگان این حادثه خبر داد.

به گزارش  چیلان ، مجید محنائی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار علاوه بر اعلام پیام حزن و اندوه خادمی استاندار و پیام تسلیت وی به خانواده‌های بازماندگان بر پیگیری ویژه و علت حادثه تا روشن شدن موضوع تاکید کرد و گفت: این حادثه دلخراش چنان سنگین و غیرقابل باور بود که دل همه را آزرد.

وی بیان کرد: به دستور استاندار کمیته‌ای ویژه برای بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومین و امور خانواده‌های بازماندگان، تشکیل و این کمیته در اسرع وقت گزارش دقیق و شفاف را به اطلاع افکار عمومی خواهند رساند.

محنائی، خانواده های داغدیده و عزادار این حادثه را همچون خانواده های خود عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای این حادثه تاکنون مسئولان در شهرهای یاسوج، شیراز و اصفهان علاوه بر عیادت مصدومان، پیگیر مشکلات آنان بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تلاش همه دستگاه های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه ها برای تسلی خاطر بازماندگان و کاهش آلام و مصیبت های بازماندگان، تاکید و اضافه کرد: احقاق حق مصدومان و تلاش برای بهبود کامل آنان و همچنین موضوع بیمه جان باختگان از اولویت هاست.

عباس نور محمدی، مدیرکل تامین اجتماعی استان هم در این دیدار از صدور حتمی و حق بیمه جان باختگان تاکید کرد و گفت: حق مستمری و بیمه آنان بنا به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور برقرار شده و هیچ گونه مشکلی نیست.

در این دیدار پیام های تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم خانواده های عزادار حادثه فولاد بویراحمد شد. همچنین این دیدار خانواده های مصدومین و جانباختگان ضمن تقدیر از توجه دولت به این موضوع خواستار رسیدگی فوری، مشخص شدن علت حادثه و پیگیری روند درمان مصدومان و حقوق و مستمری آنان شدند.

2

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۲
منبع : خبرگزاری ایسنا
شناسه مطلب : 12622
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی