پیش بینی و تصویب ردیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه ۹۷
با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بودجه سال ۱۳۹۷ ردیف خاصی برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پیش بینی و در دولت تصویب شد.

به گزارش  چیلان ، اکبر نوروزی، مدیرعامل صندوق فولاد کشور اعلام کرد: خوشبختانه طبق روال گذشته حقوق و مستمری بازنشستگان فولاد با افزایش ۱۰ درصد سالیانه تا آخر مهرماه امسال پرداخت شد.

نوروزی افزود: به جهت اینکه خللی در مطالبات بحق بازنشستگان پیش نیابد مقرر شد با مطالعه مناسب بازار و در بهترین موقعیت نسبت به تامین منابع برای پرداخت حقوق در ماه‌های آتی از محل فروش سهام‌های در اختیار صندوق اقدام شود.

وی ادامه داد: در همین پیوند سهام‌ها به نحو مطلوب برای فروش آماده و به بازار سرمایه عرضه شده است که اکنون در حال انجام تشریفات معامله هستیم و بلافاصله پس از وصول منابع آن در اولین فرصت حقوقی‌ها پرداخت و به روز می‌شود.

نوروزی اضافه کرد: با پیگیری مستمر و هماهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری مناسب نمایندگان مجلس در زمان تصویب برنامه ششم توسعه کشور، وضعیت صندوق بنا بر بند پ ماده ۱۲ تعیین شد.

به گفته وی، این بند دولت را مکلف می‌کند در سه سال محاسبات بیمه‌ای صندوق پرداخت و هر ساله نیز در بودجه پایدار شود.

مدیرعامل صندوق فولاد تصریح کرد: این مجموعه محاسبات بیمه‌ای صندوق را تهیه کرده و به تایید سازمان حسابرسی رسانیده است که اکنون در سازمان مدیریت در حال برنامه ریزی اجرایی برای آن هستند.

نوروزی تصریح کرد: با حمایت مناسب دولت در اجرای بند پ ماده ۱۲ برنامه ششم توسعه کشور همه مشکلات فعلی و قبلی بازنشستگان و همچنین معوقات این عزیزان قابل تامین و پرداخت است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
شناسه مطلب : 15628
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی