رکورد ٩۴۵٠٠ تن تولید ماهیانه فولاد اکسین در گرمای ۵٠ درجه خوزستان/ آخرین وضعیت مطالبات و تعهدات اکسین
فولاد اکسین توانست با تولید 94 هزار و 500 تن ورق، رکورد تولید ماهانه این محصول را از آغاز بکار این کارخانه بشکند. همچنین این شرکت توانست مطالبات و تعهدات خود را کاهش دهد.

عبدالرضا محمود پور، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان روز گذشته (۳۱ مرداد ماه) با اعلام ثبت رکورد ۹۴ هزار و ۵۰۰ تن تولید ورق در این شرکت گفت: با زحمات شبانه روزی پرسنل و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان رکورد تولید در این شرکت شکسته شد.

وی افزود:ثبت این رکود تولید در طول یک ماه، از تاریخ شروع به کار شرکت فولاد اکسین رکوردهای قبلی را رد کرده و این جای تبریک دارد.

مدیرعامل شرکت در ادامه اظهار داشت: ثبت رکوردهای این چنینی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید اقتصادی و اشتغال است و هر چقدر تولید در این کشور بالا برود به هر حال اشتغال بیشتر و ارزش افزوده بیشتری برای شرکت ایجاد می شود و در نتیجه گام های موثرتری به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.

محمود پور گفت: باتوجه به تعهدات زیاد شرکت، برای پاس کردن این تعهدات به مشتریان، نیاز داریم تولید بیشتر و اقتصادی داشته باشیم و همکاری های خوبی در استان با شرکت فولاد اکسین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: جلسات رفع موانع تولید برای حل مشکلات فولاد اکسین خوزستان بسیار کمک کننده بوده و ارگان ها و مسئولان مساعدت و همکاری های خوبی با اکسین داشتند.

مدیر عامل اکسین در پایان با مقایسه آمار مطالبات و تعهدات شرکت نسبت به ۸ ماه گذشته گفت: ما تعهدات شرکت به بازار را نسبت به ۸ ماه گذشته حدود ۴۰ هزار تن کم کرده ایم که این نتیجه زحمات پرسنل شرکت مخصوصا پرسنل تولید است که طبیعتا وقتی تولید بالا می رود تعهدات بیشتری را می توانیم پرداخت و همچنین مقدار مطالباتمان را در این ۸ ماه کمتر کرده و همانطور که اشاره کردم با کمک دادستانی بقیه مطالبات را هم دریافت نماییم.

2

تاریخ انتشار : ۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
شناسه مطلب : 14128
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی