جهان فولاد سیرجان صادرات به اروپا را هدف گذاری کرد
جهان فولاد سیرجان بعد از هند و بحرین، با توجه به کیفیت مطلوب آهن اسفنجی خود صادرات به اروپا را هدف گذاری کرده است.

طاهر هدایتی، مدیر پروژه در شرکت جهان فولاد سیرجان ضمن بیان این مطلب که بخش عمده محصولات تولیدی در فاز یک احیای مستقیم شرکت جهان فولاد سیرجان به کشورهای هند و بحرین صادر م یشود گفت: با توجه به کیفیت مطلوب آهن اسفنجی فولاد سیرجان در حال رایزنی برای صادرات به کشورهای اروپایی هستیم.

وی درخصوص فاز ۲ احیای مستقیم کارخانه نیز اظهار داشت: در حال حاضر در حال شناسایی کنسرسیومی برای اجرای پروژه به صورت EPCF هستیم و در این رابطه شرک تهای بسیاری از اروپا استقبال کرد هاند و در حال بررسی و شناسایی آنها هستیم.

هدایتی به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی فولادسازی جهان فولاد سیرجان هم اشاره ای داشت و گفت: به دلیل شرایط موجود بازار و کمبود نقدینگی، روند اجرای پروژه کند شده اما امیدواریم در آینده نزدیک و با توجه به تغییرات ایجاد شده در فضای بی نالمللی، بتوانیم با دریافت فاینانس پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: درمورد پروژه نورد مقاطع طویل در این کارخانه نیز باید بگویم، واحد میلگرد با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد و با تسهیلات داخلی در حال اجراست.

مدیر پروژه جهان فولاد سیرجان اظهار داشت: با اجرای فاز دو در جهان فولاد سیرجان، زنجیره فولادی از احیای مستقیم و شمش تا قطعات فولادی طویل در برنامه کار قرار گرفته است.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
شناسه مطلب : 14759
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی