معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی فولاد ایران معرفی شد
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران طی حکمی صادق جاهد خطیبی را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی فولاد ایران منصوب کرد.

به گزارش  چیلان ، در مراسم تکریم و معارفه دو معاون سابق و جدید شرکت ملی فولاد ایران که عصر دیروز برگزارشد؛ یزدی زاده از زحمات دکتر امیری، معاون سابق قدردانی و تشکر کرد و حکم انتصاب جاهد خطیبی را به وی اهدا کرد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات امیری اظهارداشت: آقای امیری در مدت ۱۸ ماهی که در شرکت ملی فولاد ایران بودند منشا خدمات بیشماری بودند و با تلاش های خود چند طرح فولادی ازجمله طرح میانه را به بهره برداری رساندند.

وی افزود: خیلی دلمان می خواست که ایشان در شرکت بمانند اما از آنجا که به وجود ایشان در معدن زرشوران نیاز جدی بود از همکاری با ایشان محروم شدیم.

یزدی زاده همچنین افزود: آقای صادق جاهد خطیبی از افراد بسیار توانمند و متخصص هستند که سابقه طولانی در شرکت ذوب آهن اصفهان داشته اند وآنجا نیز بسیار پر تلاش و مفید بودند که با همکاری مدیرعامل محترم ذوب آهن اصفهان توانسته ایم ایشان را دعوت به همکاری دراین شرکت کنیم و برای وی درسمت جدید ارزوی موفیت داریم.

دکتر امیری نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مدیرعامل و پرسنل شرکت ملی فولاد ایران گفت: درطول ۱۸ ماهی که در شرکت ملی فولاد بودم اتفاقات خیلی بزرگی در طرح های فولادی رخ داد که برای کشور ماندگار شدند.

وی خاطر نشان کرد: برای من این امکان وجود داشت که از شرکت ملی فولاد ایران به شرکت های دیگر منتقل شوم اما از آنجا که خودم را متعلق به این شرکت می دانم و این شرکت یک برند مهم در صنعت  فولاد است حاضر نشدم آن را ترک کنم. وی در خاتمه سخنان خود از همه همکارانش قدردانی و تشکر کرد.

پس ازسخنان دکتر امیری، مهندس صادق جاهدخطیبی طی سخنانی ضمن تشکر از یزدی زاده مدیرعامل و امیری معاون سابق برنامه ریزی و توسعه گفت: کارهای خیلی بزرگی در شرکت صورت گرفته و بایستی در یک همکاری مجدانه اهداف شرکت را به پیش ببریم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا جایگاه شرکت ملی فولاد ایران بعنوان یک شرکت مادر تخصصی علمی و دانشی در صنعت فولاد بیش از گذشته نهادینه شود تا همه فعالین این صنعت پرچمداری ما را بپذیرند.

خطیبی اظهارداشت: بایستی همه باهم طرح جامع فولاد ایران را به پیش ببریم و در همین راستا نیز ارتباطات خود را باکشورهای دیگر تقویت کنیم و در سمینارها و همایش های مهم شرکت داشته باشیم تاجایگاه این شرکت را نیز به جهانیان نشان دهیم.

در پایان این مراسم مهندس یزدی زاده با اهدای لوح یادبود از دکتر امیری قدردانی کرد و حکم انتصاب مهندس خطیبی را به وی اهدا کرد.

10 11

2

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
شناسه مطلب : 15309
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی