رشد ۳ رصدی تولید شمش و ۶ درصدی محصول نهایی در ذوب آهن اصفهان
ذوب آهن اصفهان در 9 ماهه اول سال جاری، در واحد فولادسازی یک میلیون و 698 هزار تن شمش آماده و یک میلیون و 634 هزار تن محصول نهایی تولید کردند.
معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان از تولید نزدیک به ۱.۷ میلیون تن شمش و ۱.۶ میلیون تن محصول در این شرکت خبر داد.
اردشیر افضلی معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان ضمن بیان خبر فوق گفت: در نه ماهه سال جاری شاهد روند افزایش تولید در بخش های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم به این ترتیب که مقدار تولید نه ماهه در واحد تولیدات کک و مواد شیمیایی ۸۸۹ هزار و ۴۹۱ تن بوده که حدود ۲۸ درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
وی افزود: در واحدآگلومراسیون مقدار تولید آگلومره ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۶۴ تن بوده که حدود ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد. همچنین تولید در واحد کوره بلندها به میزان یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۴۱۲ تن چدن مذاب بوده که حدود ۴ درصد افزایش داشته است.
افضلی خاطرنشان کرد: در واحد فولادسازی یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۸۳ تن شمش آماده تولید شده است که حدود ۳ درصد افزایش و جمع کل محصول نهایی به میزان یک میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۲۰ تن بوده که حدود ۶ درصد افزایش داشته ایم.
معاون بهره برداری ذوب آهن به افزایش تنوع محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری به منظور پاسخ به نیازهای روز افزون بازار و به منظور توسعه سبد محصولات، پروفیل های فولادی شامل ناودانی بال شیبدار سبک سایز ۲۰، کلاف های صادراتی با مارک فولاد سری SAE، گرد فولادی سایز ۲۵۰ میلیمتر و بین بلانک در شرکت طراحی و تولید گردید.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
شناسه مطلب : 16142
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی