در اردیبهشت ماه 97 به ثبت رسیدتولید بیش از ۳۱۹ هزار تن گندله در فولاد سنگان/ رشد ۸۹ درصدی حمل گندله به مقاصد فولاد مبارکه و هرمزگان
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در اردیبهشت ماه علاوه بر کسب رکورد تولید روزانه و ماهیانه، به رکورد جدیدی در حمل گندله نیز دست یافت.

به گزارش  چیلان ، سید محسن میرمحمدی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در تشریح این خبر اعلام داشت: همکاران فولاد سنگان در اردیبهشت ماه امسال با تولید ۳۱۹۲۰۰ تن گندله، موفق به تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه تولید ماهیانه شدند و با دستیابی به تولید روزانه ۱۴۵۳۰ تن گندله در تاریخ بیستم اردیبهشت همین ماه، رکورد ارزشمند دیگری را نیز ثبت کردند. این در حالی است که رکورد قبلی تولید روزانه این کارخانه در اسفند ماه ۱۳۹۶،  به  میزان۱۳۰۳۳ تن گندله و تولید ماهیانه آن ۳۰۰ هزار تن بوده است.

وی گفت: همچنین در همین دوره با حمل بیش از  ” ۳۱۸ هزار تن گندله ” از مبادی ریلی و جاده ای به مقاصد فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان، نقش موثری در پشتیبانی از مجموعه فولاد مبارکه ایفا شد. این در حالی است که میزان ارسال گندله به گروه فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری ۱۶۸ هزارتن بوده که با توجه به حجم ارسالی این ماه ( بیش از ۳۱۸ هزار تنی گندله )، رشد ۸۹ درصدی حاصل شده است.

میرمحمدی در پایان ضمن تشکر از کلیه عوامل دست اندرکار در تحقق این رکوردها اظهار امیدواری کرد تا با تامین پایدار کنسانتره کیفی و توسعه ظرفیت های شبکه ریلی و با راه اندازی ایستگاه اختصاصی،  علاوه بر مزیت های اقتصادی، کاهش ترافیک جاده ها و حفظ محیط زیست ، تناژ ارسال محصول به مقاصد مشتریان نیز افزایش یابد

2

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
شناسه مطلب : 18193
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی