محموله دوم ریل ذوب آهن در انتظار اعلام آمادگی راه آهن برای حمل
محموله هزار تنی ریل U33 آماده بارگیری است که به محض اعلام آمادگی حمل توسط راه آهن جمهوری اسلامی، تحویل خواهد شد.

به گزارش  چیلان ، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از کارگاه نورد ۶۵۰ به ویژه تولید ریل بازدید و با تلاشگران این بخش دیدار نمود و در این بازدید ضمن تجلیل از تلاشگران شرکت گفت: در حال حاضر تولید ریل که پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارد، با سرعت بیشتری در ذوب آهن اصفهان در حال انجام است تا راه آهن جمهوری اسلامی برای تامین ریل بتواند کاملاً متکی به تولیدات داخلی باشد.

وی افزود: هم اکنون نیز با همت تلاشگران ذوب آهنی، محموله هزار تنی ریل U33 آماده بارگیری است که به محض اعلام آمادگی حمل توسط راه آهن جمهوری اسلامی، تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه اولین محموله ۵۰۰ تنی ریل U33 در اواخر خرداد ماه به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل شد (اینجا)، گفت: دیگر انواع ریل از جمله UIC60 نیز با اعلام نیاز راه آهن جمهوری اسلامی، برنامه ریزی و تولید می گردد.

وی افزود: این شرکت در راستای عمل به وظیفه ملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج صدها میلیون دلار ارز از کشور در شرایط سخت تحریم نسبت به خرید و نصب و راه اندازی یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید ریل اقدام نمود و موفق به تولید ریل مطابق با سخت گیرانه ترین استانداردهای روز دنیا شد.

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
شناسه مطلب : 19799
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی