قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران: صندوق بازنشستگی فولاد پویاتر می شود
قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران از اهتمام صندوق بازنشستگی فولاد در اصلاح ساختار خود و شرکت های تابعه استقبال کرد.

به گزارش  چیلان ، آرمان خالقی، قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران اظهار داشت: قطعا اقدامات صندوق بازنشستگی فولاد برای پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی و شفافیت بیشتر در صندوق و شرکت های زیرمجموعه آن، اقدام مثبتی است که اگر به درستی اجرا شود می تواند صندوق بازنشستگی فولاد را پویا نماید.

وی افزود: اصولا صندوق های بازنشستگی و از جمله صندوق بازنشستگی فولاد محلی برای سرمایه گذاری آتی است. بدین معنی که شخصی که شاغل است برای دوران بازنشستگی خود سرمایه گذاری می کند تا بتواند در آن دوران یک امنیت خاطر و رفاهی برای خود و خانواده اش فراهم نماید.

قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران گفت: وقتی که شفافیت در صندوق بازنشستگی فولاد برقرار شود به این معنی است که اطلاعات کافی در اختیار افرادی که عضو این صندوق هستند داده می شود تا آنها بدانند که چه مقدار سرمایه گذاری و در چه صنایعی انجام شده و این سرمایه گذاری ها چقدر سود و زیان داشته است.

خالقی عنوان کرد : پیشنهاد من این است با توجه به اینکه در صندوق های بازنشستگی هیات مدیره ها دارای اختیارات کافی نیستند، در چارچوب قانونی، این اختیارات افزایش یابد تا از این طریق عملکرد مطلوب تر صندوق های بازنشستگی را شاهد باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
شناسه مطلب : 20181
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی