آغاز توزیع کارت اعتباری خرید کالا میان بازنشستگان فولاد
توزیع کارت های اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه ویژه بازنشستگان فولاد به صورت پایلوت در منطقه شاهرود آغاز شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، محمد جواد عسکری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از آغاز توزیع کارت های اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه ویژه بازنشستگان فولاد به صورت پایلوت از روز جاری خبر داد و گفت: از روز شنبه ۳۱ شهریور توزیع رفاه کارت به صورت پایلوت در منطقه شاهرود آغاز شده و قرار است بازنشستگان فولاد به ترتیب حروف الفبا با در دست داشتن مدارک لازم جهت دریافت رفاه کارت خود مراجعه نمایند.

عسکری در خصوص مدارکی که بازنشستگان فولاد باید به همراه داشته باشند عنوان کرد: بازنشستگان باید یک قطعه عکس ۴*۳ به همراه اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و نیز دفترچه درمانی خودشان و اعضای تحت تکفلشان به همراه داشته باشند.

وی افزود: برای منطقه شاهرود ۴ هزار رفاه کارت صادر شده و ما برای روان تر شدن کارها، کارت ها را بر اساس حروف الفبا توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: پس از حدود یک هفته که بازخوردها و نتایج اولیه توزیع پایلوت رفاه کارت ها را دریافت کردیم به تدریج رفاه کارت ها را در سایر نقاط کشور توزیع خواهیم کرد و البته در این خصوص حتما اطلاع رسانی دقیقی صورت خواهد گرفت.

عسکری اظهار داشت: تا زمانی که رفاه کارت ها به صورت کامل توزیع نشود شارژ نخواهند شد. ضمن اینکه شارژ این کارت ها به صورت پلکانی خواهد بود و این گونه نیست که مبلغ ۲ میلیون تومان به صورت یکجا در کارت ها شارژ شود.

وی افزود: قرار است مبلغ رفاه کارت ها در ۱۰ قسط از حقوق بازنشستگان کسر شود.

عسکری در پایان با اشاره به اینکه بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان فولاد از اولویت های مهم کاری اش است ابراز امیدواری کرد که توزیع کارت های ۲ میلیون تومانی خرید کالا از فروشگاه رفاه رضایت خاطر بازنشستگان محترم فولاد و خانواده های آنان را فراهم نماید.

2

تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
شناسه مطلب : 21090
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی