عملکرد فولاد آلیاژی ایران در مرداد ماه چگونه بود؟
شركت فولاد آلياژي ايران طي مرداد ماه امسال موفق به كسب افتخارات و ثبت ركوردهاي تازه در عرصه توليد و فروش خود شد. این شرکت توانست ركوردهاي توليد در كارخانجات فولادسازي، نورد سبك و فروش را كه حكايت از عزم گسترده همكاران، براي تداوم موفقيت هاي سازماني دارد، بشکند. 

به گزارش  چیلان ، فولاد آلیاژی ایران در واحد فولادسازی در ۲۴ مرداد ماه با تولید ۴۵ ذوب با تناژ ۲۲۱۵ تن فولاد مذاب، رکورد روزانه گذشته اش را شکست. همچنین این واحد با تولید ۴۶ هزار و ۲۰۵ تن مذاب در این ماه توانست رکورد ماهیانه جدیدی را نیز به ثبت رساند.

کارخانه نورد سبک فولاد آلیاژی هم پس از گذشت ۵ سال، بار دیگر توانست در دهم مرداد ماه، رکورد تولید روزانه ۱۱۰۱ تن را از خود برجای گذارند.

گفتنی است، این شرکت در حوزه فروش هم موفق عمل کرد و توانست با تلاش کارکنان واحد فروش، فروش و حمل روزانه کل محصولات را به ۳۳۶۷ تن برساند. فروش ماهیانه محصولات آلیاژی چه در بازار داخل و چه در صادرات نیز قابل توجه بود و این شرکت در مرداد ماه ۳۴ هزار و ۶۵۹ تن محصولات آلیاژی فروخته است که با ۱۲ درصد رشد نسبت به رکوردهای قبل که در بهمن ماه سال ۹۶ و به میزان ۳۰ هزار و ۹۲۴ تن بود ثبت شده بود، همراه شد.

موفقیت دیگر در حوزه فروش مربوط به افزایش ارزش فروش ماهیانه کل محصولات در بازار داخل و صادرات است. رکورد ثبت شده در این خصوص  ۱۴۸ میلیارد تومان بود که با ۶ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی که در اردیبهشت ماه سال جاری ثبت شد، دارد. رکورد قبل در اردیبهشت ماه امسال ۱۴۰ میلیارد تومان فروش کلیه محصولات بود.

2

تاریخ انتشار : ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
شناسه مطلب : 20577
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی